dinsdag 5 juli 2011

Opkikkertjessssss !!



Hallo Lief overbuufie.

Het zit er bijna op , je taak als lieve verzorgster van de kleine snuitertjes .
Leuk om te lezen dat het uitvliegen zo goed gaat . En dat de kleintjes het zo goed naar hun zin hebben bij hun nieuwe baasjes.

En de foto,s van het weblog zijn weer super .
Je hebt je beroep gemist , kan ik me aanmelden voor een fotoshoot hahahaha.

Nog 1 dag en dan keert de rust weer terug in het Koningshoekje , en kan je meer als tevreden terug kijken op een prachtig nestje van een heel lief Moedertje Lobke .

Fijne dag morgen en hopelijk gaat het net zo goed als de afgelopen dagen .

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Slaap lekker en voor morgen gezond weer op. DIKKE KNUFFEL.


*****************************************************



Lieve Aliene, Hans, Kids en de snuitertjes.

Ja, nu zijn er al 4 kleine teckel schoonheden gevlogen, wat zal het voor jullie vreemd zijn en natuurlijk ook voor de super lieve mama Lobke.
Dribbel, Dirkje, Tante Benthe en Oma Catootje zullen hun kleine hondenwereld op moment niet begrijpen.

Op de weblog, de mooie foto van jullie lieve Lobke, ja wat zal in haar hoofdje nu omgaan, dat vraag ik me ook af. Het is zo dubbel jullie allemaal moeten nu afscheid nemen van de super leuke teckel kinderen........... en de aanstaande baasjes zijn zo blij. Jullie hebben tot het uitvliegen van de pupjes alles zo perfect verzorgd en georganiseerd tot in de puntjes. Hartelijk dank voor alles !

De mooie gedichten van jou voor elke pupje, (passend op het karakter) zo mooi geschreven. Niet te vergeten, de geweldige foto`s van jou Aliene.

Morgen worden Dribbel en Dirkje opgehaald, wat zal het stil worden in jullie gezellige huis, gelukkig blijven jullie teckelroedel en Sjors nog in jullie nabijheid. Ook leuk voor jullie Liza en Frank kun je hun weer lekker bemoederen...... (of ze dat fijn vinden ??????) ha ha ha..........

Ik geniet wel ontzettend van jou verhaaltjes van het uitvliegen en wat
zijn de aanstaande baasjes blij.

Bij deze wil ook Frank en ik alle nieuwe teckelbaasjes ontzettend veel geluk, plezier en heel veel liefde wensen met hun teckeldroom.

Nu kijk eens hoe laat het is geworden, dit komt door mijn ontzettend lieve, grappige en zeer zeer brave teckelkind (hij is trouwens al lekker in dromenland) heb er vanavond nog heerlijk mee gespeeld en enorm
geknuffeld......... ja ja ja....... ik had je gewaarschuwd, nu heb ik niet meer zoveel tijd om jou te schrijven....... ons teckelbaby "Darius"
gaat natuurlijk voor.

Zo lieve Aliene, Hans, Kids & alle snuitertjes en vooral mama "Lobke"
heel veel sterkte morgen.

B y e, b y e en tot gauw !!!!!!!

Lieve teckelgroetjes van Frank, Anne en onze teckeltrots

D A R I U S ! Hier is een dikke kus voor jou van hem


*********************************************************

Lieve Ans & Anne,

Ontzettend bedankt voor jullie steun en lieve woorden!

Een dikke knuffel Aliene xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten