dinsdag 12 juli 2011

Groetjes van Darius & co.





Lieve Lientje.

Ben vanmiddag met mijn Mammie bij de Dierenarts Dr. Fien Anthoon van de Dierenkliniek "De Postwagen" in Venlo geweest en ze vond me toch zo leuk. Zoals je op de foto`s kunt zien is Dr. Anthoon een hele lieve doktor. Ze heeft me ook gewogen en je gelooft het niet, want ik ben behoorlijk aangekomen. Ik weeg 3500 gram. Goed hè ! Ja, kan ook niet anders want ik heb goed gegeten hoor. De doktor heeft ook naar mijn hartje geluisterd, me in de oren gekeken, ook aan mijn edele delen gevoelt en heeft me van top tot teen nagekeken. Alles was heel goed met me, ze vond me een gezonde, erg leuke en goed uitziende verzorgde pup. Ook kreeg ik iets lekkers van haar dat heb ik natuurlijk gelijk op gegeten.





Opeens gaf ze me wel iets heel vervelends in mijn neus en ook nog een flinke prik in mijn nek, nou zeg, het deed wat pijn en ik heb gejankt. Dr. Anthoon heeft me gelijk getrost en wilde me weer iets lekkers geven, maar dat heb ik haar fijn laten houden...... eerst liet ze me schrikken om iets in mijn neus te doen en dan ook nog prikken. Nee, nee.... ik wilde geen lekkers meer. Iedereen moest wel om me lachen en mammie zei, ja Darius is een echte teckel...... ja, ja zeer slim van haar, dat weet ik zelf ook wel.





Ook Dr. Nap en de assistenten kwamen me bewonderen. Assistente Joanne vond me zo prachtig en snoezig, dat ze met mij heeft geknuffeld. Iedereen die bij de Dierenkliniek de Postwagen werkt, wist natuurlijk, dat ik er vandaag voor het eerst zou komen en toen kwam zelfs Truus de boekhoudster na me kijken en met me knuffelen.



Mammie is dan weer met me naar huis gegaan en ik was zo moe geworden van mijn eerste bezoek bij de Dierenkliniek "De Postwagen" en van al dat gefriemel aan mij en ook nog de spuitjes van Dr. Anthoon dat ik gelijk in slaap ben gevallen.

Lieve Aliene doe alle snuitertjes de groeten van mij.
Voor mijn lieve mama "Lobke" stuur ik heel veel knuffels en kusjes.

Lieve Teckelgroetjes van jullie,
Darius

Geen opmerkingen:

Een reactie posten