zaterdag 9 juli 2011

Mama Lobke stuurt haar kids een berichtje & krijgt leuke post terug!





Hey lieve Dirkje, Doortje, Dame Catootje, Darius, Dorus en Mijnheer Janssen

Niet schrikken, hoor! Ik ben het ....je lieve super mama! Hahaha ik heb een nieuw jasje aan, en het voelt heerlijk!
Ja, als ruwhaar teckel zie je er 2x per jaar anders uit, en dat maakt ons slag teckel zooooo bijzonder!!

Ik ben wel verdrietig geweest toen jullie allemaal uit waren gevlogen en mocht lekker van Aliene in de ren liggen,
zodat ik jullie allemaal nog kon ruiken. Tjonge, het is niet niks, hoor! Zo heb je nog 6 dotjes om voor te zorgen en
een paar dagen zijn jullie allemaal naar lieve nieuwe baasjes...........

Aliene heeft mij verteld hoe het met jullie gaat, en door haar vrolijke stem werd ik ook vanzelf weer een beetje blij.
Mijn moeder Catootje zet ook telkens tegen mij: "Je hebt geweldig voor je teckel-kindjes gezorgd en ga nu maar
lekker van je rust genieten, want die snuiter/muitertjes kunnen bij ons niet allemaal blijven....en de baasjes zijn super
blij met ze!" Daar heb ik naar geluisterd, en elke dag is het een beetje beter gegaan.

Nu ook mijn vachtje niet meer naar jullie ruikt en borstjes aan slinken zijn, voel ik mij helemaal vrolijk en dat wilde ik
je laten weten!



Dit weekend ben je voor het eerst op zaterdag en zondag bij je nieuwe baasjes en ik kan je verklappen.....dat het
in de weekenden vaak teckel-feest is. Je krijgt dan een eitje, lekker vlees, de baasjes hebben vaak nog meer tijd en misschien
ga je wel helemaal iets nieuws doen......

Liefs teckel-kind van mij, een hele dikke kussss en ik laat snel weer wat van mij lezen, hoor!
Ben je echt niet vergeten en mis je natuurlijk nog steeds!

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel liefs van je moedertje Lobke en "all in the family"


***********************************************************



Hey lieve Lobke ......

Wij willen je vertellen dat het super goed gaat met Dorus.
Hij is echt een super leuk,lief en erg ondeugend hondje.

De hele familie ligt smorgens en savonds over de grond om met hem lekker te knuffelen.
Bob was zelf eerder uit zijn werk gekomen vandaag om met Dorus lekker te spelen,maar Dorus was zo moe dat hij alleen maar lekker lag te slapen in zijn bench.
Helemaal van de wereld,gewoon 2,5uur geslapen toen een plasje gedaan en hup daarna weer heerlijk geslapen.







Maar jeetje mama Lobke wat ben je mooi!
Voel je je ook weer een beetje lekker??
Heel veel dikke zoenen van de familie van Erp


***********************************************************



Hoi lieve moedertje,

Wat fijn dat je me een persoonlijk mailtje stuurt,daar ben ik heel erg blij mee! Ik zal je zeggen dat het helemaal niet meevalt om van het ene moment van ''teckies-onder-elkaar'' meteen daarop bij twee wildvreemde snuiters achterin de auto gezet te worden en dan nog uitgezwaaid te worden door onze Aliene, nou daar had ik m'n bedenkingen bij.

Hier in Ermelo is echt geen enkel teckelgebeuren te zien.Wel hebben ze hier twee achtelijke wezens in de tuin rondlopen op twee rozige poten, nou zeg die heb je toch in Tilburg niet , ver beneden onze stand !! En weet je wat ik doe,IK negeer ze, wat verbeelden ze zich wel, ze kakelen een beetje tegen elkaar(niet te verstaan trouwens) en denken dat ze hier in de tuin de baas zijn , nou je begrijpt het al, dus helemaal niet!!

Die twee snuiters vallen eigenlijk best mee, ik denk dat ik het daar best mee kan vinden, ik geloof zelfs dat ze al aardig verliefd op mij zijn, je weet dat ik ze met mijn blik kan vertederen , dat hebben wij teckies toch he?

Afgelopen nacht heb ik mij heel goed gedragen dus dat zit wel snor, en je hebt me toch geleerd dat ik mijn toiletgebeuren buiten moet doen, nou dat heb ik goed in m'n oren geknoopt, dus doe ik dat gewoon, goed he? Ik heb vandaag nog niet zoveel gegeten, ja je begrijpt dat ik het toetje van jou erg mis maar dat zullen ze hier wel niet helemaal begrijpen. Ik zal het morgen wel weer proberen, maar echt de smaak is toch anders!!

Verder hou ik me erg rustig en ga m'n eigen gang, en af en toe krijg ik die snuiters wel zo ver om even goed met mij te stoeien, dan ben ik in mijn element, ik denk dat zij dan moeier zijn dan ik maar dat zeg ik maar niet,ik ga dan gewoon in mijn ''huisje'' liggen en neem dan uitgebreid mijn rust, ze zeggen dat ik daar van groei, nou dat wil ik wel want dan kan ik die twee misbaksels hier in de tuin laten zien wie hier de baas is!!!!!

En wat zei je over een eitje; dat lijkt me wel wat, een hele ??
Aliene heeft je weer zomerfris gemaakt, maar ik vond je al prachtig toen ik nog bij je woonde, dus van mij hoeft dat hele gebeuren niet !.

Nou mama ik word nu toch wel een beetje moe dus ga nu echt in de slaapstand naar mijn ''huisje''.



Een dikke pakkert van mij, en doe je de groetjes aan al het teckelgebeuren in Tilburg en niet te vergeten aan Aliene en Hans want daar blijf ik toch ook echt van houden !!!!!!!!

Groetjes, Je Dirkje

***********************************************************



Lieve mama,

Dankjewel voor je berichtje,

Ik mis jou ook hoor, maar ik moet toegeven het is hier ook erg gezellig, ik heb al een vriendinnetje en ze heet Fitou, zo af en toe word ik wel een beetje moe want zij wil de hele dag met me spelen en dat hou ik gewoon niet vol, maar dan ga ik lekker naar mijn bedje toe en slaap dan een poosje.

Gisteren ben ik bij een mevrouw geweest en die vond ik eigenlijk niet zo lief, ze gaf me een prik en ook zat ze maar aan me te friemelen. en weet je wat ze zei? Catootje is een echte teckelnaam. Puh, dom mens ik ben toch ook een teckel!!

Weet je, hier ga ik zo af en toe een eindje wandelen, alleen dan moet ik altijd aan zo'n lang touw en dat gaat ook nog eens om mijn nek heen, waarom dat nou zo is, daar snap ik helemaal niks van, het is juist zo leuk om lekker te rennen. Maar ja, er zijn in ieder geval wel heel veel lekkere luchtjes overal en mijn vriendin zegt dat dat altijd zo is, als je buiten het hek komt moet je dat touw om je nek. Is het nou weekend, dat is mooi, dat hou ik in de gaten dat ze me hier ook al dat lekkers extra geven.



Nou mamsie, toedeloe en tot schrijfs, oja, doe je de groeten aan oma en Benthe, en natuurlijk ook aan Sjors.

Groetjes van je dochter Cato

Geen opmerkingen:

Een reactie posten