zondag 3 juli 2011

"Lazy Sunday"



Hallootjes,

Nog even een klein berichtje op deze laatste dag samen....

Vandaag was het een dag met een dubbel gevoel. Heerlijk al die spelende kleintjes, maar ook het besef dat de kleintjes nu toe zijn aan 1 op 1 aandacht! Toch zou je de tijd wel even stil willen laten staan.







Rond koffietijd waren de kleintjes na het spelen moe, en Dame Catootje ging als eerste in het mandje buiten. Telkens sprongen er nog kleintjes boven op haar, en ik vond het sneu en pakte haar lekker op schoot.

Darius en Dirkje werden toch ook moe, en gingen lekker liggen saampjes, en ook Dorus was best wel moe. Dus 3 snuitertjes op een rij....Dame Cato lag inmiddels weer heerlijk bij mij te slapen en legde ik er ook bij, dus toen waren er 4 op een rij, in het mandje!









Doortje & Dribbel speelde nog lekker met Oma Cato & Benthe, maar ook zij werden moe, en Hans en ik pakten ze om lekker te knuffelen en ze vielen bij ons in slaap. Toen wij ze ook bij de 4 snuitertjes in het mandje legden werden ze weer ff wakker, maar dit duurde niet lang.

Hoe mooi kan je een laatste dag samen afsluiten...............het was voor mij een cadeautje!

Lekker slapen en tot morgen!!



Trustegroetjes uit "van 't Koningshoekje"

Geen opmerkingen:

Een reactie posten