dinsdag 26 juli 2011

Groetjes uit Ermelo!

Hallootjes,

Wij kregen zondagavond laat nog een gezellig mailtje uit Ermelo!
Heel erg bedankt namens ons allemaal!!

Groetjes van 't Koningshoekje



Hoi, hoi,

Op de valreep nog van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Catootje!! 6 jaar is niet niks! Jullie zullen haar wel goed in het zonnetje gezet hebben vandaag, maar ach ik denk dat het voor de teckies elke dag wel verwendag is.

Toevallig is onze zoon ook vandaag jarig vandaar dit late bericht. Ja, ik moet elke dag wel even m'n mail bekijken, dat ben ik nu eenmaal gewend de laatste maanden(alleen toen eigenlijk elke minuut van de dag om maar niets te missen uit Tilburg ).
Maar dan heb je ook wat !!!!

We hebben net Dirkje uitgelaten,'t was net even droog dus dan is ze er helemaal in voor, regen is nu eenmaal niet haar ding !

Ze loopt dan parmantig te stappen in het donker en doet dan haar toiletgebeuren, dat is toch zo knap van haar ! Op de terugweg gaat ze harder lopen richting huis, en bij onze oprit (ik loop er af en toe voorbij om te kijken hoe madame reageert) scheurt ze terug het oprijpad op. Ja, je weet het veel beter dan ik, ze zijn zo slim en leren snel!!!

De mensen om ons heen zijn zooooo vertederd van haar, en als wij dan haar naam zeggen dan liggen ze in een deuk!! Te gek vinden ze dat, het is hier op de Veluwe toch nog een echte boerse naam, en hebben er nog veel mensen wel een tante of oma die zo heet ! Dus ......

Aliene die naam is een schot in de roos!! In het begin vond ik het een beetje genant omdat mijn vader zo heette, maar nu hoort de naam helemaal bij haar en ben ik er aan gewend.

Op 't ogenblik ligt Dirkje al in haar bench, zodra ze de slaap in haar ogen krijgt duikt ze erin, speelt nog wat, en als ik het deurtje sluit en haar goedenacht wens, legt ze haar kopje op de slaapstand om me vervolgens 's morgens weer heel uitbundig te begroeten.

Wij wensen jullie een goede nacht, morgen is het weer een speciale verweekdag, 12 weken zijn de kleintjes dan al en zaterdag ga ik voor het eerst met Dirkje naar puppytraining, nou dat zal me wat worden! Morgenavond de theorieles voor de baasjes!

Aliene, tot horens!

Een slaapknuf van Dirkje en groetjes van ons,
nico en saskia.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten