dinsdag 5 juli 2011

Een berichtje van Darius!



Hello, mijn lieve pleegmammie.

Hoe gaat het met je? Mis je me? Ik mis je wel lieve lientje....... maar ik moet je toch een hoop vertellen zeg, het is gewoon niet te geloven.

Ja, het bevalt me best goed bij mijn nieuwe mammie en pappie heb lekker eten gekregen, heb ook best goed gegeten en heb afgelopen nacht ook goed geslapen. Maar goed dat je me mijn knuffeldoek en mijn knuffelschaap heb mee gegeven kon ik jullie tenminste nog lekker ruiken.

Piepen doe ik ook niet in de bench, krijg er helemaal geen kans voor mijn nieuwe mammie en pappie kijken me bijna wakker, is toch onvoorstelbaar. Je kunt je voorstellen naar het afscheid van jullie was ik gisteren nog niet op mijn best ( je weet wel dat ik ook teckelstreken in me heb) maar vanavond heb ik mijn mammie eens flink laten genieten hoe leuk ik kan spelen. Mijn mammie heeft de hele grote stoffen mand je weet wel hoe groot, mand bijna 1 meter breed (dit is de grote mand van mijn overleden broer Olaf) zo goed als nieuw. Mammie vertelde me, ik heb ze 2 keer voor jou gewassen, zodat ze goed schoon is voor jou, een grote hondendeken, speeltjes en ook zo een klein piepding had ze erin gedaan. Nou dacht ik, de show kan beginnen......... Ja ja ja....... mijn mammie kwam niet meer bij van het lachen.... ik maakte reuze teckelsprongen in de mand - uit te mand - in de man en weer uit de mand, ik sprong vol op het piepding, smeet de flostauw in de lucht en ik heb het knuffelschaap flink te grazen genomen. Ben maar niet bang het schaapje is niet kapot hoor (nog niet !!! )

Wat een geweldig ding die mand, meende mijn mammie toch dat die veeeeeeeel
te groot was voor mij maar neeeee, ik vind de mand super....... lijkt wel een hele grote zachte box. Toen ik uitgerast was ben ik wat door de tuin ga struinen, nou zeg ze hebben hier heel raar groen spul met heel veel sprieten in de tuin (mammie zegt dat het gras is) gisteren nog jeukte dit spul ernorm aan mijn .... he he edele deel, je weet wel wat ik hiermee bedoel.... als ik er nu op speel "het gras" vind ik het wel lekker aanvoelen maar als ik stop met spelen doet mammie met eerst met een doekje poetsen, nu jeukt het ook niet meer, wat een geluk. Nou dwaal ik wat af, ik wilde vertellen over het gras, dus mammie ging in het gras liggen en ik heb haar een poepje laten ruiken, heb aan haar haren getrokken (later zag mammie eruit als een struwelpeter ha ha ) ben op haar gezicht gesprongen heb geweldig gespeeld, maar mijn mammie denkt (deed ze gisteren ook, nu heeft ze daardoor pijn aan haar knie ha ha ha beetje stom van haar) nou die kleine Darius mist de andere hondjes, dus gaat ze op haar knieen en loopt op alle vieren op het gras, ik spring natuurlijk in het rond, ik kom van rechts, van links, van voor, van achter ooooooohhhhh wat was dit leuk natuurlijk ook van onder en heb ik haar een beetje gebeten in haar boorstjes ha ha ha ha.......... ik dacht dat dit leuk was maar mammie riep, au au dit is niet de bedoeling..... begrijp jij dat Aliene, mijn lieve mama Lobke die deed dit niet. Nou ja en toen ontdekte ik dat gekke ding om haar hals vond ik ook leuk om aan te trekken maar mammie vond dit minder leuk.

Mammie vond op gegeven moment, dat ik al veel te lang had gespeeld dus heb ik nog keurig een plasje gedaan, mammie heeft me nog eens heel goed mijn buikje
gepoetst (i.v.m. het gras) en ik kreeg nog een stukje denta stik en ben lekker bij mijn mammie rond om haar hals, mijn kopje op haar schouder in slaap gevallen.
Mammie heefd me in mijn bedje (bench) gebracht en ik ga nu lekker slapen en alvast dromen wat ik morgen toch zo allemaal ga doen ( ik bedoel uitvreten natuurlijk, maar dit laat ik hun morgen wel zien).

Als jullie op puppy bezoek bij me komen, trouwens daar verheug ik me ernorm op, laat ik jullie zien hoe leuk ik in die grote mand speel. Zal mijn mammie eens vragen om eens leuke foto`s te maken, had ze nu geen tijd voor, ze knuffeld, kijkt en speelt alleen maar met mij, ach ja kan ik ook begrijpen, want al zeg ik het zelf ik ben toch een lekker ding.

Lieve Lientje, doe je a.u.b. iedereen de groeten van me in het bijzonder aan mijn lieve mama "Lobke".

Dikke knuffel van jullie teckelboefje,
Darius.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten