donderdag 7 juli 2011

Nieuwtjes van Dirkje!



Even een berichtje over het wel en wee van Dirkje in de loop van de dag. Ze heeft ontzettend veel geslapen. Kennelijk was het voor haar evenals voor ons gisteren een heftige dag ! Bedankt voor je adviezen in je mailtje, ik begrijp het helemaal en doe mijn uiterste best om die op te volgen !

Hoewel ze gisteren een hongerhals was heeft ze vandaag weinig zin in eten. Een beetje bij het begin van de maaltijd (ik geef het in de bench zoals je adviseerde) maar lou loene!! Ze eet iets, gaat demonstratief lekker uitgebreid liggen alsof ze zeggen wil ''eet jij de rest maar op"''. Na een poosje haal ik de bak maar weg, want ze kijkt er echt niet meer naar. Bij de volgende rondes gaat het precies hetzelfde maar ik maak me er niet zo druk over(Ze drinkt n.l. wel), morgen weer een dag en hoop dat de nacht net zo verloopt als de afgelopen nacht, geen gepiep gehoord!!

Verder is Dirkje een dot, in de tuin aktief, dus dat gaat heus wel goed komen. Aan m'n huishouden kom ik natuurlijk niet toe met zo'n schattie erbij, maar dat zal ook wel weer komen, daar maak ik me helemaal niet druk om, effe wennen zal ik maar zeggen.

Het ''toiletgebeuren' is tot nu toe allemaal buiten geweest, knap he ! Water drinkt ze echt niet uit haar bakje, in de tuin staat n.l. een schone bak voor de kippen als zij los lopen en daar drinkt ze alleen uit, je zal maar teckel heten!! De kippen drinken uit hun bak in de kippenren, want ze komen niet meer in de buurt waar Dirkje loopt,zullen ze al iets vermoeden? Dirkje negeert de kippen op haar beurt en het lijkt wel of ze zeggen wil 'mijn tijd komt nog wel'.

Hoe is het vandaag jou en Lobke vergaan? Komen jullie nu wat meer aan jezelf toe ? Ik hoop het voor jullie nu die kleine rakkertjes weg zijn maar dat zal nog wel even tijd kosten!! Nou luidjes ik wens jullie met z'n allen een geweldige nacht toe en gauw tot horens,

groetjes, saskia en natuurlijk ook nico.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten