maandag 4 juli 2011

Berichtje uit Maastricht:



Hallo....

Ik dacht dat je best wel een opkikkertje kon gebruiken, dus 2 mooie foto's Mao - Chiel. Tenminste ik vind ze mooi...

Het gaat prima met hem, vandaag bij de dierenarts geweest voor zijn "APK" en helemaal goed gekeurd. Ze zijn weer helemaal weg van hem, en uiteraard zijn hoofd heeft weer indruk gemaakt. Zijn gewicht is nog altijd 9.6 kg, geen dikkertje dus, maar de dierenarts vind hem helemaal prima! Dus met een spuit in zijn bil mochten wij de kliniek weer verlaten



Verder val ik in herhaling, als ik zeg dat ik de meest geweldig, makkelijke hond heb. Maar toch is het zo! Afgelopen week veel in de dierenwinkel van Nicolle geweest, moest verhuizen. en zoals jullie misschien kunnen indenken heb je heel veel spulletjes die dan verhuist moeten worden. Mao lag letterlijk tussen de dozen, rustig op een oortje te kauwen, een dutje te doen of gewoon te kijken naar wat wij aan het doen waren. Afgelopen weekend kon de winkel open, hij weet er al weer helemaal zijn weg te vinden, maar ook waar zijn plaats is. En tijdens het openingsfeestje heeft hij zich kostelijk geamuseerd met de kinderen van vrienden ( 10,9 en 7 jaar) rennen, verstoppen, hij speelde alles mee. En wat ik heel leuk om te zien vond is dat hij zo goed naar de commado's van de kinderen luisterde, Zit, down, blijf, poot alles op commando, de kinderen zijn dat gewend hebben thuis ook een kennel, maar Mao deed alsof hij niet anders gewend was.

Tot snel,

Groetjes Mao en Kim

Geen opmerkingen:

Een reactie posten