zaterdag 2 juli 2011

Het verslagje van: Dag 61:







Olá, olá,

Wij hebben heerlijke relax-dag samen met de snuitertjes gehad.

Om half 8 vanmorgen hoorde ik de zesling en ben ik er gauw uitgegaan. Zo super schattig zoals ze dan op hun kontjes op je zitten te wachten, en de gedachten dat wij nog maar 2 ochtenden helemaal compleet zouden zijn, bekroop mij even......maar de vrolijkerds vroegen gelijk mijn aandacht en ik ben gelijk met ze naar buiten gegaan.

De meeste hoopjes waren alweer steviger, dat is altijd wel prettig zo vlak voor het uitvliegen, want ze mogen echt niet weg als ze diarree hebben.







Toen de kleintjes allemaal hun behoeftes hadden gedaan, ben ik tussen hun in gaan zitten, en vanmorgen was mijn badjas een favoriet speeltje. Vooral mijn centuur was erg in trek....ik vond het wel iets minder, maar op een gegeven moment werden gelukkig andere dingen interessanter en kon ik weer leuke kiekjes schieten, maaaaaaaaaaaaaaar toe was het koortje van mijn toestel wel weer heel leuk! hahaha

Ik heb zo tot een 9 uur met ze gespeeld en geweldig zoals de grote en de kleine teckies elkaar aan het uitdagen waren en vooral Dribbel & Benthe doen dat met veel geluid.









Tegen koffietijd kwam Hans zijn bed uit rollen en hebben wij knuffeltijd met alle pupjes gehad, en vooral Darius kon Hans niet meer wegleggen, toen hij lekker in slaap bij hem viel!

Vanmiddag had Catootje een botje uit de ren gebietst en toen de pupjes voor rondje naar buiten mochten, stond Oma ze gigantisch uit te dagen. Ik heb het geprobeerd te filmen, maar het was niet goed gelukt Dusss, probeer ik het maar te vertellen....
Catootje ging in het midden van de tuin staan springen en trok zo de aandacht van de kleintjes, als die dan haar kant op kwamen, ging ze als een gek rondjes hollen, met de pupjes achter haar aan. Dan hielden ze ff pauze en begon het spelletje weer. Geweldig gewoon!







Vandaag hebben de pupjes weer lekker een eitje gegeten en het verdween als sneeuw voor de zon. De snoetjes zaten nog een beetje onder de kruimels van het eigeel en die likten ze lekker bij elkaar schoon. Is dat nou niet lief??

Het is weer een heel verhaal geworden, en ik ga er weer mee stoppen, want de kleintjes worden zo ook nog voor de laatste ronde wakker.

Hele fijne zaterdagavond nog en teckelgrtzzzz van ons allemaal!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten