zondag 24 juli 2011

Happy Birthday Oma Catootje!!



Lieve Oma Catootje.

Hartelijk gefeliciteerd met je 6e verjaardag.
Voor het nieuwe levensjaar wens ik je gezondheid en een vrolijke teckeltijd samen met
Aliene & Co.

Wat ben je vandaag toch verwent geworden van Aliene & Hans met een mooi kado,
lekker vlees en een lekker eitje.

Zoveel lieve verjaardagsgroetjes heb je van je kinderen en kleinkinderen gekregen.
Zo lief allemaal, maar je hebt het verdient want je bent de beste Oma die ik me maar
kan wensen.

Ik wens je nog een hele fijne verjaardag.

Oma, doe de groeten van mij aan mijn mama Lobke en de snuitertjes.

Liefs, jou kleinzoon
D A R I U S

PS; Met mij gaat het geweldig, ben een beetje moe ik had een druk weekend gehad.

Gisteren gezellig met mammie & pappie naar de stad en vanmiddag op bezoek geweest
bij de omaatjes in het verzorgingshuis De Beerendonk.

Foto`s en berichtjes volgen, want met het fototoestel van mammie is iets niet in orde..... maar het komt allemaal goed.



He lieve Darius,

Dank je wel voor alle gelukwensen en dat zal vast wel lukken hoor!

Ik heb een heerlijke luierdag gehad en lekker aan mijn bot liggen kluiven.
Gelukkig is het nu droog en kan ik mij weer druk maken over wat er buiten in de tuin allemaal gebeurd en wie er voorbij loopt want dat is toch wel mijn grote hobby!

Ik ben idd super verwend met alle leuke berichtjes en vanmiddag heeft Aliene ze allemaal aan mij voorgelezen terwijl ik bij haar op schoot lag achter de pc.

Zometeen zal Hans wel een klein dutje gaan doen en dan kruip ik lekker in zijn nek....super fijn plekje vind ik dat!

Heel fijn dat het met jou zo goed gaat en ik hoor de verhalen regelmatig via de speaker van de telefoon en dan luister ik net als je moedertje Lobke aandachtig naar de verhalen die Anne verteld.

Nou jongen, fijne avond met pappie & mammie en dikke knuff van je Omaatje & xxxjes van mama Lobke!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten