zondag 24 juli 2011

Groetjes van Bommel & Anne-Marie!



Voor Oma Catootje,

Ik krijg geen bericht verzonden via de weblog,snap er niets van. Dan maar zo...

Kleinzoon Bommel geeft Oma Catootje een dikke knuffel voor haar 6e verjaardag.
Hij heeft veel goede eigenschappen van haar meegekregen.

Als baasjes kunnen wel blij zijn met het fijne karakters van haar nageslacht, en ik kan het niet genoeg zeggen,een betere start kunnen puppy's niet krijgen dan bij het Koningshoekje.

Ik, als baasje ben er iedere dag dankbaar voor.

Fijne dag,
Anne-Marie en Bommel



Dag Bommel & Anne-Marie,

Heeeeel erg bedankt voor dit lieve berichtje, en 't vrouwtje zit hier te typen met blozende wangen.... Ik ga weer verder met relaxen, want die regen vind ik helemaal niets!

Bye, bye, zwaai, zwaai!
xx Catootje & co.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten