maandag 4 juli 2011

Hoe ging de nacht van Doortje & Darius!



Dag Aliene



Het is prima gegaan niks gepiept alles goed.

Om half 7 begon ze dan heb ik haar laten plassen en ze heeft gepoept.

Daarna mocht ze nog een kwartiertje mee naar de slaapkamer en heeft op mijn buik gelegen dat vond ze heerlijk.

Nu is ze aan het piepen maar ik negeer het.



Tot later



Pleunie

*****************************************



Anne & Frank belden vanmorgen en ook Darius heeft niet gepiept en goed geslapen!
Vanmorgen heeft hij alweer heerlijk gespeeld en alles gaat toppie!

Wat een fijne berichten allemaal, zeg!

Dirkje, Dame Cato, Dorus en Dribbel en hebben ook heerlijk geslapen, gespeeld, gegeten en liggen nu weer een dutje te doen.
Natuurlijk zijn ze wel rustiger, want ook voor hen is er veel verandert!

Ik ga gauw het bezoekproof maken voor de vandaag!

Groetjessssssss Aliene

1 opmerking:

  1. Lieve mama ik heb net op me gemakje met veel trots jou mooie weblog door gelezen en gekeken!! En het is prachtig, de foto's en verhaaltjes superr!! Dikke kus van je meisje!

    BeantwoordenVerwijderen