zondag 17 juli 2011

Bijzonder verhaal over Darius.....



Hallo Aliene,

Nog even het laatste nieuws van onzer aller teckel-trots (ook die van Liza):

Vanochtend met mijn moeder op controle geweest bij de cardioloog. (ik kreeg dit mailtje eerder deze week...) Met het hartje van ons lieve mam is alles goed. Ook voor de rest gaat het al stukken beter.

Na het bezoek bij de dokter heb ik haar mee naar huis genomen en met Darius kennis laten maken. Darius was net wakker, dus wat slaperig en kon zo veilig bij mijn moeder op de arm.(Uiteraard stond ik dicht bij en heb hem van achter vastgehouden).



Op gegeven moment lag hij hoog boven op haar borst en begon het gezicht van mijn moeder te besnuffelen eerst hals, de kin, de neus, de wangen en toen ging hij de ogen een voor een besnuffelen en gaf op elk oog een "likje", frappant niet waar. We waren wat sprakeloos omdat Darius juist bij de ogen van mijn moeder dit deed, je weet dat ze zo goed als blind is.

Dit was een heel speciaal moment vooral voor mijn moeder. We dronken nog een kopje koffie maar Darius week niet van haar zijde....... het was of hij voelde, dat ze oud is en niet kan zien....dus hij deed heel voorzichtig. Daardoor is het een heel bijzondere ochtend voor ons geweest.

Ik heb probeert jou te bellen om het te vertellen, maar ik kreeg geen gehoor, daarom heb ik het even opgeschreven.

Laat het je goed gaan en tot gauw.

Liefs,
Anne en een hele dikke knuffel van een wel heel bijzondere "Teckel-Puppy" Darius.

p.s.
Darius heeft vandaag al 2 keer geblaft, ha ha ha.......... en het blauwe doosje met witte bolletjes waar zijn speelgoed in komt is al bijna gesloopt......... ha ha ha ha .... hij komt ook een beetje op Oma Catootje, niet waar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten