zondag 3 juli 2011

Groetjes uit Oosterhuizen



Hallo Aliene, Hans, de kids en de snuitertjes,

Hierbij de hartelijke groeten uit Oosterhuizen. Ik wil toch wel even laten weten
dat ik weer genoten heb van jullie weblog de afgelopen 9 weken. Alle foto's en
verhaaltjes zijn altijd weer heerlijk. Ik zeg het eerlijk, ik kijk gewoon alle dagen even.

Geniet dit weekend nog van al dat jonge spul. Jullie hebben ze een
heel mooi en goed begin gegeven en nu is het de beurt aan de baasjes! Ik wens
ze veel plezier en geluk met hun pupje.

Vriendelijke groeten van Jolanda van der Bles en alle teckels uit Oosterhuizen!!!

Teckel Trail


********************************************************



Hoi Jolanda,

Bedankt voor je leuke berichtje en wat super dat je alles over het wel en wee van onze zesling hebt gelezen.

Jullie ook nog een hele fijne zondag en heel veel teckelgeluk met jullie kanjers!

Teckelgroetjes van 't Koningshoekje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten