donderdag 7 juli 2011

Een berichtje van Carlijntje & co



Hoi alllemaal,

Jullie zullen wel denken, de Weezenhof in Nijmegen is wel erg stil. Oke waar ! maar ik heb al jullie avonturen en gebeurtenissen wel gevolgd hoor!

Vooral de zwangerschap, geboorte en de vele foto's. Harstikke leuk. Het leek me alleen een beetje druk om daar ook nog tssendoor te gaan kletsen. Jullie hadden al genoeg om handen.

Nou de uitvliegtijd is ook alweer aangebroken en ik wens jullie heel veel sterkte, het lijkt me zo moeilijk, dat afscheid nemen van al dat liefs en de stilte daarna.
Het was wel zeer verleidelijk voor mij om geen tweede teck uit het koninghoekje in huis te halen, dat moet ik echt wel zeggen, maar wie weet!

Nieuws over onze Carlijnemijn!

Sinds gisteren zit ze ook in haar zomergala, niet makkelijk om een goede pluk(st)ker te vinden, maar goed ik ben redelijk tevreden. Het is toch de Berg en Dalseweg geworden in Nijmegen, nog niet perfekt (ik ben nogal tuttig) maar wel tevreden.

Lijn is altijd haar eigen lieve vrolijkerd, ze is zeer verbaal, kletst honderd uit, het vreemde is dat ze dat alleen doet bij Julius, mij en als andere honden hier komen spelen.

Dan spreek in namelijk met andere baasjes af omdat ze het zo verschrikkelijk leuk vindt als ze visite krijgt.Gemiddeld speelt hier minstens een middag per per week een ander hondje. Vorige week waren er drie, leuk hoor! Het was gewoon feest.
Ze vliegen door huis en tuin en Lijn is na afloop dik tevreden en doodmoe.

Het is ook zo grappig hoe ze Julius begroet als hij thuiskomt, z'n jas kan hij nauwelijks uittrekken want ze springt zo vanaf de grond in z'n armen en likken en knuffen maar, haar vrolijkheid is volgens mij ook een van de redenen dat hij dit jaar eindelijk z'n vwo diploma heeft gehaald, hoera,hoera.
Kortom het gaat hier fantastisch, sterkte bij jullie,

Groetjes en knufs voor iedereen Gerti en Carnlijntje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten