zaterdag 25 juni 2011

Wind in the Willows



Goedemorgen,

Gisteren kreeg ik leuke kiekjes van de zesling van Wind in de Wilgen!
Ze zijn alweer bijna 5 weken en groeien als kool.

Als onze zesling uitvliegt, ga ik ze in het echt bewonderen, en kan ik mijn hart weer ff ophalen aan deze leuke snuitertjes, want het gemis zal dan best groot zijn.....

Vandaag is het weblog ivm "Puppty Shower" (helemaal gezien de regen die er met uit bakken uitvalt hahaha) vrijaf, maar morgen natuurlijk een verslag van dit grote event!

Hopelijk sturen jullie nog een zonnetje naar Tilburg en vanavond naar Best want daar moet ik een modeshow voor Maxim's lopen!

Ik ga nu gauw alles bezoek-proof maken!

Hele fijne dag en tot morgen!

Zaterdagmorgengroetjes van 't Koningshoekje!







Geen opmerkingen:

Een reactie posten