woensdag 15 juni 2011

Het verslagje van: Dag 42-43 !!













Goedemiddag gezellige lezers,

Daar is het verslagje weer terug van weggeweest!

Er is zoveel gebeurd de afgelopen dagen, en ik zit al een kwartier te mijmeren........hoe moet ik beginnen.
Welk verhaal ga ik het eerst vertellen, en welke foto's ga ik hiervoor gebruiken. Er zijn maar liefst 262 foto's (niet allemaal even mooi natuurlijk) de afgelopen dagen gemaakt, dusssssssssss keuze genoeg!

Het is inmiddels 2 uur later en veel telefoontjes en nieuwe buiten-, etens- en knuffel-ronde van de pupjes verder. Hahaha kijken of het mij nu gaat lukken.





Zoals ik jullie al had geschreven waren mijn ouders van zondag tot en met dinsdag bij ons, en hebben wij volop van de snuitertjes genoten. Heerlijk zoals ze kunnen spelen, zowel buiten als in de ren.......daar kan leuk tv-programma tegenop!
Het zijn weer dagen met een gouden randje geworden!

Wat een heerlijk vooruitzicht voor de aanstaande baasjes dat ze over bijna 3 weken, hun pupje, elke dag om zich heen hebben, maar eerst komen ze natuurlijk de 25e hier nog van het hele nestje genieten en kennis maken met elkaar!











Op de foto's hebben jullie kunnen zien, heeft Hans een plankje bij de schuifpui gemaakt, en dit is een leuk speeltoestel. (het is inmiddels een hoger plankje geworden hahaha)

De grote snuiters, de bal, flosjes en botjes vinden de pupjes ook geweldig om mee te spelen, en verder verleggen ze graag hun grenzen. (heel goed voor een jonge pup) Eerst kwamen de kleintjes in de tuin niet verder als bij het grind en de tafels, daarna gingen ze steeds verder, en verder.

Lachen voor de camera!




Wat momenteel erg favoriet is, is spelen onder de site-tabel, verstoppertje achter de grote buxus-potten (net als Oma Catootje), en bij het tuin-bankje, en in de klimop is het ook altijd feest.





Het valt mij ook op nu de kleintjes vanaf maandag brokjes eten....dat de drolletjes ook wat groter worden! Ik ben nu begonnen met de brokjes, en dit krijgen ze dan tot en met vrijdag. In het weekend krijgen ze weer vers vlees en vanaf deze zondag een eitje erbij!
Dit is het ritme zoals wij onze volwassen honden ook voeren, en de aanstaande baasje adviseer het 1e jaar te blijven doen.



Op 24 juni wordt het nestje gechipt en gecontroleerd door de Raad van beheer, en voor begin volgende week maak ik de afspraak voor de 1e entingen en gezondheidsverklaringen. Kortom weer genoeg spannende gebeurtenissen in het vooruitzicht!

Gisterenmiddag hebben Peter & Anja (van Gijs & Bas) genoten van alle hondjes...'t is maar goed dat alle pupjes verkocht zijn (zei Anja), want ik ga zo weer voor de bijl! Soms je de tijd even stil moeten kunnen zetten, maar alle periodes van de teckies zijn prachtig!




Sorry, Peter....ik ben van jou helemaal vergeten een foto te maken!

Nu ga ik een einde aan mijn verslagje breien, en gaat de radio lekker aan, de stofzuiger zijn werk doen, ff de dweil erdoor en dan is de 3e ronde puppy-ronde alweer aan de beurt!

Super fijne dag en tot morgen, dan praat ik jullie weer verder bij!

Teckelgroetjes van 't Koningshoekje en een poot van alle snuitertjes
Bye, bye, zwaai, zwaai!





******************************************************



Goedemorgen,

Wat is het toch mooi om te zien hoe ze elke dag meer hondje worden.
Ze worden allemaal steeds mooier.
Kan niet wachten om ze te zien.

Groeten,
Gwen

******************************************************



Hoi lieve mensen!!!!!!!!

Wat genieten we toch elke keer van de leuke fotos...
Heerlijk!

Geniet lekker van die kleine snuiters,en de logee's.
Fijn dat jullie tjid vrij maken om die kleine bijzondere momenten met ons te delen.

Dikke zoenen


******************************************************



Goede middag Aliene, Hans, Liza, Frank, Mam en Pap (van Aliene) en alle snuitertjes.

Alles goed bij jullie? Het zal wel reuze gezellig zijn bij jullie met je ouders erbij.

Heb de film van Mao bekeken. Mooie hond is het. Heb al veel filmpjes van Mao gezien.
Is een actief hondje en wat kan hij leuk spelen.

Die filmpjes van jou van de pupjes zijn zo leuk, hoe jij praat in de filmpjes schitterend.
Ook denk ik dat menige echtgenoot jaloers is om hoe jij de hondjes s`morgens begroet.
(gezien in het laatste filmpje). Ja, dat zou Frank zich ook wensen ha ha ha........
Begroet je Hans ook zo s`morgens?? ha ha .....Ik, Frank niet..... ha ha ......

Wat een schatjes zijn het allemaal. Frank is een beetje ziek, heeft wat koorts en voelt zich helemaal niet goed. Hij slaapt al een hele tijd. Deze tijd heb ik benut om nog eens naar
een paar foto`s (zo `n slordige 1000 stuks) te bekijken. Mijn god wat worden de kleintjes groot en hoe prachtig hebben ze zich ontwikkeld. Ook heb ik nog eens ff alle filmpjes bekeken.
Ja, je moet toch wat........ als er geen hondje in huis is.
Afgelopen avond heb ik nog eens je website en het dagboek van Lobkes 1. nestje gelezen. Vind dit op moment interessanter dan de TV of een goed boek.

Wat heerlijk, dat de pupjes met de andere honden zoveel buiten zijn dit is voor hun geweldig.
Als ik dan eens denk, dat bij de meeste fokkers de honden in een stal/schuur hun dagen moeten doorbrengen, dat vind ik uiterst triest. God zij dank is het bij jou helemaal anders, daar ben ik zo blij om.

Even nog kort over het knuffelen en kussen met Darius, denk eraan laat nog wat voor mij over.
Stel je eens voor dat hij zou kunnen praten en bij ons woont, gaat hij mij straks de hele dag aan mijn kop zeuren: Bij Aliene was het zo, bij Aliene kreeg ik nog veel meer kusjes, bij Aliene mocht ik in de badjas zitten etc. Nou, dat word nog wat. Ben benieuwd hoe ik dat dan ga oplossen.

Zo, dat was het weer voor vandaag.
Ik wens jullie nog een hele fijne tijd samen met je ouders.

Lieve Teckelgroetjes,
Anne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten