zondag 12 juni 2011

Een berichtje uit Veenendaal, en eentje van Dorus terug!



Hey lieve Dorus.....

Wat leuk dat we je eventjes kunnen zien !!!
We verheugen ons ongelooflijk op je komst.
Doe je ook een dikke knuffel,en kus geven aan je broers en zusjes en de lieve mensen waar je nu woont!!!
Dikke zoen voor jullie allemaal.....komen ze aan hoor...
Vangen ..........!!!!



Hey lieve allemaal,

Het gaat super goed met mij en ik ben helemaal dol op tante Benthe, die heel graag met mij speelt! Ik doe dan gewoon met haar mee, hoor! Ze gaat op haar rug voor mij liggen enzo.

Gisteren hebben wij samen verstoppertje bij de ligstoelen gedaan, en vandaag heerlijk op de tegels gestoeid.

Ik zat onder de witten haren van Sjors, die overal dwarrelen.....en dat op mijn poezelige zwarte velletje.

Ik heb alle xxxxxxxxxxjes gevangen en ik stuur er nog een stel naar jullie terug (ben wat stoerder, he)

Tot zaterdag dan knuffen wij verder! xxx Dorus

Geen opmerkingen:

Een reactie posten