donderdag 2 juni 2011

Mag ik me voorstellen?!



Goede morgen lieve Aliene, Hans en alle snuitertjes.

Mag ik me voorstellen, ik ben het

D A R I U S !!!!

Boven op de foto`s ja dat ben ik en ik ben het nieuwe hondje van Frank & Anne ( natuurlijk bedoel ik Papi en Mami ).

Oh, wat zijn mijn Papi en Mami blij met me. Ze kunnen niet meer goed wachten, totdat ik bij hun kom wonen. Maar ik moet nog heel veel groeien, voordat ik kan uitvliegen. Ik vind het nu ook nog zo fijn bij mijn moederke "Lobke" en bij mijn zusjes en broertjes, de snuitertjes en ik wil ook nog heel veel knuffelen met Aliene & Hans.

Papi en Mami wilden me de naam Frodo geven maar vanochtend hebben ze besloten dat mijn naam Darius is en blijft. ( Nou, maar goed ook, ik dacht al, eerst word ik steeds aangesproken.. ohhh... lieve Darius en dan ben ik er al helemaal aan gewend en dan opeens Frodo......
wat moet dit, nee nee ik raak ja in de waar, van al die namen, ja ik wil Darius blijven heten en daarmee basta!!)

Zul jij wel blij zijn lieve Aliene, want Evelyn en jij hebben niet voor niets zo een mooie naam voor me gekozen. Ik ben tenslotte de eerst geborene uit dit nestje en heb deze naam niet zomaar gekregen.

Hele veel lieve teckel knuffels van jou
D A R I U S

Dank jullie voor alles en groetjes van
Frank & Anne




**************************************************


Hoi Alien.

Deze mail is gekomen van ons lieve buurmeisje Melissa.

Ze een trouwe volger van jullie weblog. Is dit niet geweldig, zo een leuke reactie.

Groetjes,
Anne

**************************************************



Hoi Frank & Anne,

Wat leuk dat jullie Darius krijgen! Hij is superschattig, hihi. Het lijkt me nu een stuk handiger voor jullie (en ook voor mij, ik ben een trouwe volger van de weblog) om de weblog te lezen en de foto's te bekijken, nu weten jullie al welke van de lieverds bij jullie komt.

Nu moet wel de naam op de bench veranderd worden! Heb je al alle spulletjes verder al klaar nu, Anne?

Groetjes
Melissa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten