zaterdag 4 juni 2011

Een berichtje uit Roosendaal!



Hoi Aliene,

wat is het toch genieten van de foto’s van jullie trots.
Het is dat we al 2 boeven hebben,
want anders.......
Helemaal verliefd op die kleine teckies.
Kan niet wachten tot ik ze in het echt kan zien.


Gijs


Het keurraport van Gijs- Aaron van 't Koningshoekje

Maar ik heb weer problemen met mijn blog.
Kan er nu ook helemaal niks meer opzetten.
Ik had natuurlijk een stukje over de show van afgelopen donderdag willen schrijven,
maar het is alleen maar chagrijn wat ik krijg en geen blog.
Misschien dat er bij jou iets op kan.

Op Hemelvaartsdag gingen Gijs en Bas naar de Kampioensclubmatch van het NTC in Wijchen.

Na de afgelopen uitslagen, ook voor Bas Uitmuntend en Zeer Goed
en de mooie keurrapporten waren wij vol goede moed. De teleurstelling was dan ook groot dat Bas van de keurmeester de kwalificatie Matig kreeg, omdat hij volgens haar een “ontypisch hoofd” zou hebben.


Nou Bas, je hebt een prachtig hoofd!


Het keurraport van Bas-Boudewijn van 't Koningshoekje

Gijs werd 2de en kreeg de kwalificatie Uitmuntend,
zodat wij als trotse eigenaren van 2 geweldige teckels naar huis gingen.

Ik heb de keurrapporten en nog een paar foto’s erbij gedaan.

Prettig weekend en groetjes uit Roosendaal,

Anja, Peter en Sven



en een dikke knuffel van Gijs en Bas

********************************************



Hoi Anja & co,

Gelukkig heb ik nog geen probleem met het blog en staan jullie teckelkanjers natuurlijk op het weblog te pronken!

Ook een heel fijn weekend en liefs uit Tilburg
Knuffies voor Gijs & Bas xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten