zaterdag 18 juni 2011

Het verslagje van: Dag 47






De slaapfase's van Dribbel!

Bon après-midi,

Doordat ik vanmorgen al zo vroeg gewekt ben, voel ik mij de hele dag al een beetje brak (is dit Tilburgs?? hahaha)

Onze teckel-clown!





'k Kan ook best gewoon doen, hoor!

Vandaar dat mijn verslagje niet zo heel lang zal zijn, want nu de pupjes even slapen.....ga ik ook een dutje doen. Hans & Sjors liggen al met z'n 2tjes op de bank te snurken.







De kleintjes zijn vanmorgen veel wakker geweest en hebben heerlijk gespeeld en op de botjes liggen kauwen, vertelde oppas Hans (hihihi laat hij 't niet horen). Toen ik thuiskwam van het doorpassen, lag de 6-ling in hondenzwijm en konden wij gauw een broodje eten. Het is deze week opvallend dat de zesling steeds meer overdag wakker is.....







Na de 1e grote ronde van naar buiten, spelen, poetsen en eten, slapen ze meestal zo'n 1½ uur. Intussen kan ik mij dan gaan douchen en even mijn slagje slaan. De 2e en 3e ronde vinden ook nog op de ochtend plaats en daarna slapen ze vaak weer 1½ uur.

s Middags herhaald zich het ritueel van de ochtend en dan heb je tot de avond zo'n 6 rondes gehad.





Midden op de avond is er dan een grote ronde en dan gaan de pupjes rond de klok van half 11 slapen voor de nacht.

Ik probeer mij altijd zoveel mogelijk aan een vast ritme te houden, want dat is straks voor de a.s. baasjes ook veel fijner!







Gistermiddag heb ik onze kanjers gewogen en ze waren in 2 dagen weer flink aangekomen!
Darius weegt: 2120 gram
Dorus weegt: 2050 gram
Dribbel weegt: 2250 gram
Dame Cato weegt: 2240 gram
Doortje weegt: 1760 gram
Dirkje weegt: 2110 gram

Op Doortje na, weegt het nestje over de 2 kilo!
Ennnnnnnnnn eindelijk (na bijna 7 weken) een reutje aan de top met zijn gewicht! Joepie voor Dribbel!



Wij wensen alle papa's van Nederland morgen een hele fijne vaderdag!
Goed weekend en tot maandag!

Zaterdagmiddaggroetjes van 't Koningshoekje







p.s.

Een eitje verblijdt je! Zie het filmpje!
http://www.youtube.com/watch?v=ZRPvjFxsbG8

Geen opmerkingen:

Een reactie posten