zaterdag 4 juni 2011

Het verslagje van: Dag 33



Daaaaaaaaaaaaaaaar zijn wij dan eindelijk met het verslagje op deze tropische dag!

Vanmorgen was het om half 8 nog helemaal rustig beneden, maar omdat Hans al vroeg op moest voor zijn examen kwamen wij uit ons mandje!

Super lief is het dan om te zien, hoe de pupjes langzaam wakker worden.
Wij zetten de kleintjes dan gelijk in het grind voor een sanitaire boodschap en prijzen ze natuurlijk de hemel in, als ze dit goed doen!

Hans & Benthe hebben nog geen uitslag gekregen van het examen, dus het is nog ff afwachten.







Rond de klok van 11.00 uur kwamen Frank & Anne op bezoek, en wat hebben ze genoten van de alle snuitertjes. Darius is natuurlijk hun kanjertje en 't was net of hij het ook voelde, want hij bleef constant om hun heen lopen en knuffelen.







Wat ik merk is dat de aanstaande baasje ook heel blij zijn, dat ze nu weten welk pupje bij hun komt wonen, en op de één of andere manier als puzzelstukjes in elkaar vallen.

Rond 13.00 uur kwamen Conny, Lilian en nichtje Sanne. Vandaag was het voor hen extra spannend, want wie o wie zou Dame Cato worden?????? Eerst hebben ze volop genoten van het gebabbel met Frank, Anne & alle kleintjes en toen..............







Het valt ook niet mee, en ik adviseerde om te kiezen tussen Dirkje & Dame Cato. Voor Lilian was het eigenlik heel snel duidelijk, maar voor Conny niet. Op een gegeven moment was ook Conny er helemaal uit, want Dame Cato leek erg veel op hun eigen Fitou, en Lilian zei tegelijk hetzelfde, en wordt Dirkje hun Dame Cato!

Ook op de foto's passen wij de naam aan, zodat het zo min mogelijk verwarring gaat geven. Het is even een kwestie van omschakelen, maar wij zijn er nu al aan gewend.

Maandagmorgen komt aanstaand baasje Pleuni met dochter Lonny op bezoek, en zullen wij ook weten bij wie alle teefjes gaan wonen.





Het was een hele gezellige dag en de kleine en grote snuitertjes hebben zich voorbeeldig gedragen.

Een bijzonder fijne zondag en tot het volgende verslagje van maandag!

Zaterdagavond-groetjessss van Aliene & co

Onze nieuwe buurmeisje kwamen ook lekker kroelen met de kleintjes!








***************************************************



Onderwerp: verwerking van mijn op handen gedragen uit huis zetting in huize Verkaaik

Goeden avond lieverds, a l l e m a a l !!!!!

Nog steeds ben ik aan het bijkomen, dat Hans me naar de auto heeft gedragen omdat ik geen afscheid van ons heerlijke pupje "Darius"
kon nemen.

ha ha ha ......... vond het wel comfortabel, zo op deze manier.
Hoop alleen, dat Hans er nu geen rugklachten aan overhoud.
Nou, het is in ieder geval niet mijn schuld.

Dat moet iedereen toch begrijpen ( Frank idem dito ), dat ik geen afscheid van jullie allemaal kan nemen. Een stel als jullie, hoe jullie met de hondjes, de pupjes en de aanstaande baasjes omgaan, ja zoiets maakt men niet vaak mee, misschien maar een keer in je leven.....
en dan na ca. 2 uur weer vertrekken...... nou voor mij bijna onmogelijk. Frank is in zoiets beter, dan ik.
Nou, ja..... wat voor mij op het moment belangrijk was....... dat was
gigantisch genieten van alles. Klinkt wat egoïstisch, maar af en toe is zoiets goed voor een mens.

Nu val ik zeker in herhaling maar wat was het vandaag gezellig bij jullie
en ook dat wij Conny, haar dochter en haar nichtje mochten leren kennen en dat wij wat toe konden kijken hoe zij hun tweede hondje bij jullie uit
gingen zoeken. Dat is niet zo makkelijk en wat leuk, dat haar dochter ik geloof dat ze Lilian heet zo veel bezig is met teckel`s. Een geweldige hobby voor zo een leuke meid.

En Aliene wat heb je weer prachtige foto`s gemaakt.
Alleen, wat heb ik rimpels, zeg en zie ik niet meer zo .... uit,
ohhhh jeee ben geen 18 meer. Maar maakt niets uit, ik ben happy
met mijn Frank en aankomend schatje Darius.

Zo, lieverds ik wens jullie nog een hele fijne zondag.
Aliene, let goed op Darius en geef hem een dikke kus van mij.

Nogmaals hartelijk bedank weer voor deze geweldige dag ook namens Frank.

Teckelgroetjes uit Tegelen,
Anne

PS: uiteraard ook knuffel's voor de snuitertjes en de pupjes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten