woensdag 8 juni 2011

Berichtje uit Ermelo



Gisteren hebben we trouwens genoten van het zestal en in het byzonder van onze Dirkje! Wat een heerlijkheid om haar te knuffelen, ze voelt zo heerlijk aan en de puppielucht aan haar is zo genieten!! Wat is Lobke toch een dot van een moedertje. Ik kan me voorstellen dat zij nu af en toe aan zichzelf wil denken, al dat gerommel aan haar de hele dag lijkt me zeer vermoeiend met zes kleintjes.

Wij hebben de bench al geinstalleerd met ons vetbed erin. Vanmiddag een halsbandje + riempje en nog wat kleine assecoires gekocht, alles ligt klaar voor ons teckelkind Dirkje van 't Koningshoekje.

Sommige mensen zullen mij wel achtelijk vinden, maar dat maakt mij niets uit! Wel begrijp ik dat ze nog wat moet groeien, en bij wie kan dat beter zijn dan je eigen teckelmoeder!

Genieten jullie nog maar een paar weken van de kleintjes, ik weet dat het steeds meer werk geeft, maar ook wel dankbaar werk met allemaal enthousiaste a.s. baasjes voor de toekomst.Nog hartelijk dank voor jullie gezellige ontvangst en op naar de 25e juni!!!!
groetjes, Nico en Saskia Goedvree.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten