vrijdag 24 juni 2011

Het verslagje van: Dag 53











Good evening and welcome,

Hier is dan nog een laat berichtje van een bewogen, maar zeer geslaagde dag!

Vanmorgen ging mijn wekkertje al vroeg, want ik had nog een hoop te doen. De pupjes en mama Lobke sliepen nog lekker, dus ik kon boven op mijn gemakje de was gaan doen, en een strijkje wegwerken (ook dat moet een fokstertje van tijd tot tijd doen hahaha)

Tegen half 8 hoorde ik de kleintjes en werd ik natuurlijk luidruchtig begroet bij binnenkomst.....
De ren was nog keurig, geen drolletjes te bekennen, dus moest ik gauw maken dat de pupjes het buiten konden doen.











Intussen kon ik ook gauw aan de poets met de ren, want dat is 's morgens een vast ritueel, en heerlijk vinden de pupjes het als hun rennetje weer fris ruikt, nadat ze zijn uitgespeeld!







Het zijn wel echte bofkontjes want hun moedertje vind het tot nu toe nog goed als ze met z'n allen ff drinken bij haar....en dat is toch wel bijzonder met bijna 8 weken. Lobke heeft dit met haar 1e nestje ook gedaan, en ik vind dit wel zo super lief van haar. Als mama het genoeg vind geeft ze dit ook duidelijk aan, en ook dat vinden de kleintjes prima! Het is gewoon een extraatje voor ze!


Evelyn & Darius

Na de 1e ronde ben ik gauw het huis bezoek-proof gaan maken, en tegen 11 uur kwam Oma Evelyn al toeterend aan. Wat mooi om te zien, hoe Evelyn de pupjes stuk voor stuk bekijkt en tot de conclusie kwam dat het mooi combinatie van vader en moeder is geweest, en prachtig nestje!











Tegen kwart voor 12 kwam de chipster en moest ik de pupjes uit hun slaap wakker maken. In alle consternatie ben ik vergeten foto's te laten maken van het chippen...excuus! Darius was al eerste aan de beurt, en hij gaf geen kick.Daarna kwamen Dorus & Dribbel, en zij piepten wel een beetje. Ook de teefjes vonden het geen feestje en hebben allemaal even gepiept, en zochten elkaar in de ren op, en het was net of ze elkaar troosten.











Dit soort dingen maken altijd wel indruk en dan merk je ook dat het fijn is om weer lekker tegen elkaar aan te gaan slapen. Dit hebben ze vanmiddag wel 3 uur achter elkaar gedaan, en daarna zaten de batterijen er weer in, hoor! (op de foto's wel te zien..)









Wij duiken zometeen lekker op tijd ons mandje in, en bestellen morgen tijdens de puppy-party een lekker zonnetje!
Slaaplekkergroetjes van 't Koningshoekje









Geen opmerkingen:

Een reactie posten