donderdag 23 juni 2011

Het verslagje van: Dag 52



Bonsoir tout le monde,

Vandaag een kort verslagje, want ik heb nog zoveel te doen voor zaterdag!

De pupjes werden vanmorgen rond kwart voor 8 wakker, en stonden mij zo prachtig op te wachten..... ik moest hier natuurlijk een foto van schieten, en heb het daarna helemaal goed gemaakt, hoor hahaha!









Wat kunnen de 6ling toch heerlijk met elkaar spelen, en op de foto's is dit goed te zien!

Vanmorgen waren de kleintjes bijna de hele morgen wakker, en dan kan ik natuurlijk helemaal niets doen. Je houd de pupjes toch goed in de gaten als ze buiten aan het spelen zijn. Daarna hebben ze wel 2 uur achter elkaar geslapen......en dan kan ik intussen even de was en dergelijke doen.









Vandaag hadden Dribbel & Dame Cato in de gaten dat ze konden blaffen, en dat het heel handig kan zijn als je een ander wil uitdagen.
Doortje & Darius wilden heel veel knuffelen, en Dorus en Dirkje hebben zich kostelijk vermaakt in het blauwe tunneltje en draaiden graag in het rond.





Morgen komt Oma Evelyn (bazinnetje van Fadiem) de pupjes voor de laatste keer bewonderen, en komt tussendoor de chipster van de Raad van Beheer op bezoek. Weer een drukke en ook wel een spannende dag.

Tot zover het laatste nieuws en hele fijneavondgroetjes van Aliene & de snuitertjessssssssssssssssssssss

Geen opmerkingen:

Een reactie posten