dinsdag 3 januari 2012

Het verslagje van: Dag 8-9





Hello,
Goodmornning,
How are you today????

Het gaat hier uitstekend! Het moedertje & haar puppy-kinderen bloeien en groeien, wat wil een mens nog meer...





Je kunt nu al merken dat de kleintjes een vindingrijk stel is. Want als mama even de borstjes in de lucht heeft (om ze te laten drogen van al het ge-tutter) dan klimmen Eva & Emma gewoon tussen hun moeders achterpootjes, bovenop de buik....en vind je ook vanzelf wel tepels om te drinken. Het voordeel is dan ook nog eens als je daar alleen of met z'n tweeën ligt, dan kan je ze gewoon allemaal even afgaan.





Het was een geweldig schouwspel en op de foto's heb ik het zo goed mogelijk proberen vast te leggen.
Elvira (de grootste en donkerste van het stel) kan al gewoon op haar achterpootjes staan en vind dan ook de tepels wel. 't Is toch geweldig! Elleke & Elmo-Joep deden aan dit tafereeltje niet mee, maar doen het voor die zusjes niet onder, hoor!





Het viel mij gelijk al op dat dit nestje heel bewegelijk was en zichzelf samen met hun moedertje heel goed redde.
Neem nou afgelopen nacht. Wij gingen rond 23.00 uur naar boven en vanmorgen om half 9 riep Benthe mij pas. Dit heb ik eigenlijk nog nooit in dit stadium mee gemaakt en ik ben dan ook reuze trots op Benthe!





Het is hier volle bak in huis, want Liza & Jeroen zijn hier lekker aan het vakantie vieren, en morgen komt Lili (het vriendinnetje van Frank) ook gezellig, dus ik ga er weer eens mee stoppen en voor het ontbijt zorgen.

Vanuit een grijs en regenachtig Tilburg wens ik jullie een hele fijne dag en tot morgen!

Dinsdagmorgengroetjes van Aliene & de snuitertjessssssssssss




**************************************



Happy New Year lieve mama Lobke, Aliene, Hans, Kids en snuitertjes.

Een teckelgoed nieuw jaar voor jullie allemaal gewenst vanuit Tegelen van jou zoontje Darius.

Hoe is het gegaan met oudejaarsavond bij jullie? Ben jij en de andere hondjes bang geweest? Hoe ging het met de pupjes van Benthe, ach... dat hoef ik helemaal niet
te vragen want ze hebben het geknal natuurlijk niet kunnen horen of zien. Daar zijn ze nog te klein voor............ maar ik wel want ik ben groot genoeg !!!!!

Vrijdags is het geknal al begonnen en tijdens het wandelen hoorde ik voor het eerst een knaller.............. jonge, jonge dacht ik, wat is dat? Leuk vond ik het helemaal niet want ik schrok ervan. Mammie vertelde me dat de mensen een keer per jaar oud en nieuw vieren, omdat het oude jaar is afgelopen en het nieuwe jaar gaat beginnen. Ik vond het maar een heel raar verhaal........ wat een onzin, ik snap hier helemaal niets van.... wat ? oud - nieuw ????..... ik snap er zelf nu nog niet wat dit allemaal is, maakt mij ook niets uit want ik vind andere dingen veel leuker.

Op oudejaarsavond heeft mammie mij in de tuin gelaten om .... ja, jullie raden het al..... poepje, plasje te doen..... moet ook gebeuren. Iedere keer hoorde ik weer knallen, hoe moet ik dan poepen.... het ging echt niet. Mammie maakte mij dan vast aan de riem en ging aan de overkant met mij lopen, ja en toen ging het.... hup, het hoopje was zo klaar.

Op dit moment ging een grote raket in de lucht met heeeeeeeel veeeeeeeel sterretjes, nou en ik kan jullie vertellen ik vond het super mooi. Ook waren er jongetjes op straat knallers aan het gooien, ja en ik ben al een stoere bink en dacht daar wil ik naar toe en ga eens kijken wat daar loos is.

Dit vond mammie geen goed idee en ik moest met haar naar binnen. Dacht bij mezelf, ohhhhh wat is mammie een aansteller... kan nog niet eens tegen wat geknal !!!!

Midden in de nacht ging het geknal echt losbarsten..... nou, nou, nou niet meer normaal....ik rende even van links naar rechts, wist niet wat ik hiervan moest vinden en wat stond de muziek bij ons hard aan.....maar, maar H E L P dacht ik, ze willen dat ik doof word. Zijn ze allemaal knettergek geworden! Opeens hoorde ik toch wat piepen en ja hoor, dit was pappie met mijn piep beestje........oh, leuk we gaan spelen. Dit hebben we gedaan en van dat geknal heb ik niets meer gehoord. Dus, lieve mama Lobke, ik heb het hartstikke leuk gehad en heb dan ook heerlijk geslapen.

Nogmaals, de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar voor jullie allemaal.

Lieve teckelgroetjes ook van mijn pappie en mammie.
Veeeel knuuuuuuuffels van jou zoontje
DARIUS !!!!!!


**************************************



Vanuit het hoge noorden wensen Jaap en ik jullie allemaal een gezond en gelukkig 2012 toe !

Wat zijn de hondjes toch schattige en wat fijn dat alles zo goed gaat.

Jullie zijn ook wel erg lief en zorgzaam voor de beestjes, op deze manier kan het ook alleen maar goed gaan.


Lieve groetjes, Jet


**************************************



Hallo Aliene.

Wat zijn de pupjes mooi,prachtige foto's van ieder pupje apart!!
Goed zeg zoals ze groeien en fijn dat het allemaal zo goed gaat!!!
Heb je voor alle pupjes al een baasje gevonden?.

Zo gauw het kan en bij jou uitkomt kom ik ze bewonderen en een bakkie doen.

Gabber was weer helemaal van de wap, anderhalve dag niet gepoept, niet naar buiten te krijgen en uiteindelijk 's nachts om 2 uur als een teefje geplast en weer naar huis gehold.

Wat ik wel héél leuk vind is dat Gabber mij nog meer is gaan vertrouwen en bij mij rustig werd.

Hij zit ook prachtig in zijn vacht (zegt dit trotse baasje) in het bos zei iemand, wat een beauty is het!!!

Alientje een fijne dag,en dikke zoen, Helma en Gabber.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten