vrijdag 13 januari 2012

Het verslagje van: Dag 18



Goedemorgen teckelvrienden,

Daar zijn wij weer met ons snuiter-nieuws!

De afgelopen nacht was Benthe onrustig en riep mij al om 4.00 uur uit mijn bed, maar na een snaitaire stop is ze weer lekker gaan slapen, en ik ook ;-)



Gisteren heeft Eva de mijlpaal van 1 KILO gehaald !! Elvira volgde haar op de voet met 980 gram, Elmo-Joep woog 900 gram, Emma had een enorme spurt gemaakt en woog 840 gram en onze hekkensluiter was Elleke met 820 gram. Gemiddeld groeien de pupjes zo'n 30 gram per dag en dat is echt super goed!



Het is prachtig om per dag de ontwikkeling van de pupjes te zien, de geluidjes die ze steeds meer gaan maken. Zo snel als ze ook dingetjes oppakken en je herkennen, zich lekker laten knuffelen en reageren. Zodra wij één van de kleintjes bij ons nemen merk je dat ze veel last van hun tandjes hebben en graag in je vingers bijten. Dus dat beloofd wat voor mama Benthe hahaha!



Elvira is vandaag het zonnetje op het weblog en het is zo grappig om alle uitdrukkingen op een snoetje te zien, als je veel kiekjes achter elkaar schiet.









Vandaag komen aanstaande baasje Rien & Rianne Zimmeren op puppy-bezoek en ik ga dus gauw de snuitertjes verzorgen, wat boodschapjes doen en het huis bezoek-proof maken!

Alvast een heel fijn weekend en fijne vrijdag!

Bye, bye,
Zwaai, zwaai van Aliene & co



****************************************************



Wat zijn het toch een schatjes !!! En wat een prachtig filmpje !!!Genieten er volop van.

Zondag in het eggie!

Groetjes Jet & Jaap

****************************************************



Hallo,

Ik heb juist de mooie kiekjes bekeken en wat doen die hondjes het goed zeg! Het zijn al echte mini teckeltjes! Echt leuk! Ik volg nog elke dag alles op je weblog. En geniet volop!

Groetjes van Ria uit Peer

Geen opmerkingen:

Een reactie posten