zaterdag 14 januari 2012

Het verslagje van: dag 19



Allo, allo,

Wat zijn de bezoekjes van de aanstaande baasjes toch weer leuk! Zo bijzonder om mensen beter te leren kennen en over de teckeltjes raak je natuurlijk nooit uitgesproken ;-)



Gisterenmiddag kwamen rond de klok van 15.00 uur Rien & Rianne voor het eerst op bezoek. Wat werden ze warm onthaald door Benthe en trots liet het moedertje haar kleintjes zien.



Ook toen de pupjes even op schoot mochten wilde ze er graag bij zitten en ook niet vergeten worden, hoor! een prachtig tafereeltje waar je geen genoeg van kan krijgen. Alle pupjes en snuitertjes vonden Rien & Rianne prachtig en ze konden er geen genoeg van krijgen. Ook Sjors, Catootje & Lobke vonden het erg gezellig!



En wat ik wel heel speciaal vind......de naam Benthe klonk zo vertrouwd en mooi, waarschijnlijk gaat het teckel-pupje dat naar Roosendaal gaat uitvliegen zo heten! Rianne vroeg of ik dat niet raar vond, maar het is toch heerlijk om een Benthe senior & Benthe junior "van 't Koningshoekje" te hebben!



Het was een erg leuk bezoekje en wat zijn wij de afgelopen week toch enorm in de bloemetjes gezet! Heel erg bedankt!

Vanmorgen toen ik om half 7 opstond en met Benthe naar buiten ging hoorde ik de kleintjes in werpkist leuke geluidjes maken en dat terwijl de schuifpui bijna dicht was. Er komt steeds meer leven in de brouwerij en wat zijn de dagen toch prachtig met het kleine grut in ons midden.



Vandaag is Elleke, het modelleke.....en staat zij als een zonnetje te stralen op het blog!







Morgenvroeg komen Nanda, Martien, Joyce & Bob, en 's middags Jaap & Jet voor het eerst naar hun kleine teckel-kameraadje kijken!

Een bijzonder fijn weekend allemaal en tot maandag!

Zaterdagmorgengroetjes van Aliene, Hans & de snuitertjes



****************************************************



Hallo Aliene & Co.

Elke dag volg ik heb weblog van jou en geniet weer volop.

Benthe is een geweldig moedertje en doet het super goed.
De pupjes zien er fantastisch uit en zijn bijzonder mooi.

Maar goed, dat ik al onze Darius heb want ik zou weer niet
kunnen kiezen welk pupje ik zou nemen. Ik zou het wel heel fijn
vinden om nog zo een schatje in huis te hebben (moet wel het
hele nestje kopen omdat ik niet kan kiezen ... ha ha ha ), want wat is
het gezellig met Darius, al is hij af en toe ondeugend, ja hij is
een echte teckel met heel veel charme. Frank en ik zijn ontzettend blij
met hem en kunnen ons een leven zonder hem niet voorstellen,
maar dat wist je natuurlijk al.

Trouwens het 1e filmpje was ook heel leuk en ik heb natuurlijk
gelijk weer bijna alle filmpjes van `t koningshoekje gekeken.
Is altijd weer hartstikke leuk om te zien.

Ik verheug me nu al om de pupjes van Benthe te komen
bewonderen.

Tot gauw in Tilburg.

Lieve teckelgroetjes van
Anne

PS: Groetjes ook van Frank en jullie teckelprinsje Darius

Geen opmerkingen:

Een reactie posten