vrijdag 20 januari 2012

Het verslagje van : Dag 25



Goedemorgen allemaal,

Met onze snuitertjes gaat alles super goed en ze liggen allemaal alweer op één oor!



Dankzij Liza zijn er gisterenavond hele leuke kiekjes gemaakt van onze knapperds en het was best moeilijk kiezen uit zoveel foto's. Ik heb 5 bijzondere foto's bewerkt en de rest van reportage aan de baasjes gestuurd.



Ik voel mij gelukkig ietsje beter dan gisteren, maar nog echt nog niet fit.....vandaar dat ik vandaag geen uitgebreid verslag doe en jammer genoeg Jan & Ans Plug heb moeten afbellen.



Nanda, Joyce, Jet & Anne bedankt voor jullie lieve berichtjes en beterschapswensen!

Vanmorgen heb ik nog wel gauw een filmpje gemaakt. Excuus voor de vreemde belichting en vlekken, maar het is verder een schattig filmpje geworden.

http://www.youtube.com/watch?v=j2kduM5xdaY&feature=youtu.be



************************************************



Joehoe !

Wat enig om de kleintjes met al die speeltjes te zien, zo te zien vinden ze het erg interessant.

Je ziet aan alles dat ze blij en tevreden zijn, ook aan de piepkleine kwispel staartjes.

Vervelend dat je grieperig bent Aliene, vanuit Heerenveen heel veel sterkte !

Groetjes Jet en Jaap.



Hoi lieve Aliene en Hans, wat een super leuk filmpje van die kleine drollies zeg!!!!!!!!!!!! Heel erg van genoten.

Wat worden ze toch al snel groot he? En wat enig om te zien hoe ze met dat speelgoed spelen.
Ik hoorde op het filmpje dat je zo verkouden bent, van harte beterschap en wordt maar snel weer beter.

Heel veel knuffies van ons 4tjes. Voor onze Joep een extra dikke knuf en voor de andere snuitertjes ook een knuf.
Liefs Nanda, Martien, Joyce en Bob.


Hoi lieve Aliene, en Hans!!!

Ben je zo verkouden joh???
Wat een leuke foto's en filmpjes weer zeg!
Ik wilde even zeggen dat ik aan jullie denk !
Dikke zoenen !!!

Lost of love, Joyce!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten