dinsdag 17 januari 2012

Het verslagje van: Dag 22



Hello everyone,

Vandaag is het wel extra kiekjes-feest op het weblog, dus dat wordt weer genieten!





Gisteren hebben wij enorm moeten lachen om Emma. Ineens hoorde ik zacht gedribbel in het rennetje, toen ik foto's aan het bewerken was.



Het kleine dappere teckeldametje was zelf naar haar moeder op zoek gegaan, en was uit de opening geklommen, had zich op het kussen laten glijden en was toen ineens heel dichtbij de borstjes van Benthe!

Het was zo'n komisch gezicht en zoals ik al dacht heeft Emma ook echt Doortje-streken.....want die deed ook telkens.


En hier zo onschuldig ;-)







Vanmorgen was het weeg- & ontwormingsfeest!! Het blijft een komisch gezicht al die vieze snuitjes die ze trekken als ze de pasta krijgen, maar ze deden het stuk voor stuk prima en als toetje de borstjes.....dan is het weer helemaal goed.







Ze slapen zo'n dagje altijd wel meer en ik hou dan de ontlasting altijd even in de gaten, maar meestal is het al opgeruimd door Benthe en zie ik er niet veel van.





Ons laatste "zonneprinsesje" is Emma!! Ze was een beetje slaperig toen ik de shoot met haar deed, maar het zijn toch schattige kiekjes geworden!









Fijne dag verder en tot het volgende berichtje!

Dinsdagmiddaggroetjes van Aliene & co

p.s. Nog een leuk filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=PV1HoOeftfw&feature=youtu.be

Geen opmerkingen:

Een reactie posten