woensdag 11 januari 2012

Het verslagje van: Dag 16



Hola amigos,

Na een redelijk nachtje...zijn daar de laatste nieuwtjes van het puppy-front!

Gisteren rond half 2 kwamen de eerste aanstaande baasje Jan & Ans Plug, en ze waren helemaal verrukt van het nestje. Ans had zich heerlijk naast de werpkist genesteld in de stoel, zodat ze alles heel goed kon bekijken. De 1e reactie was.....ooooo, wat zijn ze in echt klein.



Dit hebben wij idd vaker bij onze andere nestjes gehoord. Op de foto's lijken ze al behoorlijke hondjes en neem je de kiekjes vaak van heel dichtbij. De tijd vloog om en Jan & Ans kunnen niet wachten totdat ze hun "teckel-diva" mee naar huis mogen nemen.

Catootje (onze teckel-slijmjurk ;-) was niet weg te slaan bij Ans en Jan, en om de tijd te overbruggen, leek het Ans een goed plan om Catootje mee te nemen.....hahaha maar wij kunnen haar niet missen, hoor! Gelukkig is 7 weken aftellen te overzien!



Toen ik gisterenavond de update aan het maken was voor het weblog, zag ik ineens zo links in mijn ooghoek iets uit de werpkist komen, en dit was Benthe niet. Het was de kleine Emma die over het randje kwam kijken en bijna uit de werpkist wilde klimmen. Dit is toch echt te gevaarlijk en het werd nu al tijd om een klein plankje in de opening te doen.

Doortje was ook zo'n klein bandietje en ik moest enorm lachen dat Emma haar voorbeeld al wilde volgen. Ik heb er jammer genoeg geen foto's van kunen maken, want het ingrijpen was op dat moment het belangrijkste. Jaaaa, het zijn een stel snelle jelle's!





Elke dag wil ik een pupje in het zonnetje zetten en vandaag is dat de enige echte charmante heer in ons gezelschap: Elmo-Joep!

Iedereen een bijzonder fijne dag verder en tot morgen!
Teckelgroetjes uit Tilburg van Aliene & co.











p.s. Daar is dan eindelijk het 1e filmpje van het E-nestje http://www.youtube.com/watch?v=3BxJwLc5In0
(door te kopiƫren en te plakken.....ziet u het filmpje)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten