vrijdag 6 januari 2012

Het verslagje van: Dag 11-12



Olá,

Hoe later op de middag.......hoe leuker de update :-) Wanttttttt dan heb ik wat meer te vertellen natuurlijk!

Vandaag had ook Elvira de oogjes half open en je ziet dat de spleetjes van de andere kleintjes net iets verder open zijn gegaan, dus morgen zal vast nog weer een pupje zijn oogjes open doen. Elleke & Elvira zien nu nog niet veel, want er zit ook nog zo'n blauwig vliesje op het oog.

De eerste afspraken voor de aanstaande baasjes zijn al gemaakt en wat zal het weer leuk zijn om kennis te maken en de blijde reacties te zien van Nanda, Martien, Joyce & Bob van Erp, Jan & Ans Plug, Rien & Rianne Zimmer, Ralf en Fransien de Ridder, Jaap & Henriëtte van der Horst.





De kleintjes groeien prima en zijn heerlijk tevreden. Verder is het is ook heel fijn dat Benthe ook meer tijd voor zichzelf neemt. Gisteren heeft ze zelfs 5 minuten bij ons op de bank gezeten, maar toen wilde ze toch weer graag naar haar kroost. Naast de ene zuigplek die ze op haar tepel had, heeft ze er nu nog 3 kleintjes bij. Dus ik heb het vandaag heel goed in de gaten gehouden.

Benthe houd de kleintjes goed schoon en met haar grote neus snuffelt ze heel wat af of ze misschien iets kan ontdekken, wat opgeruimd moet worden. Prachtig om te zien en de kleintjes laten ook wat van zich horen, als het moedertje ze plotseling met haar neus omdraait. Voor hun is dit dan net een kleine achtbaan natuurlijk want ze horen en zien nog bijna niets aankomen.





Ik merk dat ze al enorm gewend zijn aan mijn geur en als het knuffeltijd is, dan nestelen ze zich heerlijk tegen mij aan. Ja, dat is pas echt genieten......

Vandaag wilde ik leuke profiel-foto's maken voor het blog van morgen, zodat ieder snuitertje mooi te zien is..........maar dat is nog niet zo gemakkelijk, helemaal niet als je alleen bent.

Elvira bleef gewoon slapen en ik wilde haar oogjes zo graag showen.
Eva hield telkens het snoetje in de lucht.
Elleke wilde ik ook graag scherp op de foto met haar oogjes, maar een echt succes werd het niet hahaha.
Emma spartelde in mijn hand en wilde graag naar de tepels van mama.
Elmo-Joep deed telkens zijn koppie opzij als ik de foto wilde maken.

Ja, het leven van een teckel-fotograaf kan ook niet altijd over rozen gaan en al met al zijn er toch leuke pica's uitgekomen.
Dus nog ff een nachtje geduld en dan komen ze op het weblog te staan.





Wat ook zo grappig is om te zien, dat de dreumesjes in verschillende vormen (formaties) gaan liggen. Vandaag lagen ze in een ruit en driehoek en je blijft je er gewoon over verbazen, hoe ze toch zo kunnen slapen.

Ik wens iedereen een heel fijn begin van het weekend toe en tot het volgende berichtje!

Vrijdagmiddagroetjes van Aliene en haar snuiter-trots!

*******************************************



Hoi Hans Aliene,


Wij kijken elke dag uit naar het moment dat jullie een mail versturen dat er weer foto's geplaatst zijn. Wij vinden de foto's geweldig en genieten er elke dag van. Het zijn toch alle vijf geweldige puppy's. Wij kunnen bijna niet wachten om ze een keer in levende lijve te zien. Wij lezen of horen het wel wanneer de puppy's zover zijn.


Groetjes Rianne en Rien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten