donderdag 19 januari 2012

Het verslagje van : Dag 24



Hoi, hoi,

Het is één en al gezelligheid met de pupjes en de snuitertjes!!



Gisteren hebben wij een super leuke middag met Anne gehad en zoals jullie wel begrijpen was ons favoriete onderwerp TECKELTJESSSS!
De middag vloog voorbij en Anne heeft zelf een leuk verslagje geschreven.



Zo slaap je samen en zo speel je samen...



Vanmorgen plaste Elvira al keurig op het krantje en heb ik ook het eerste blafje van Emma gehoord.

Er zijn al tandjes door bij Eva & Elmo-Joep....bij de anderen ze zullen nu ook wel snel komen.



Doordat ze zoveel last van de tandjes heb ik vandaag voor het eerst de speeltjes in de werpkist gedaan. Dit was zoals op het filmpje te zien was een feestje!
http://www.youtube.com/watch?v=fwzOX8Pqd84&feature=youtu.be



Morgen ga ik de pupjes voor het eerst vlees geven en het is altijd leuk om te zien hoe ze hier op reageren.



Ik hou het een beetje kort vandaag omdat ik behoorlijk grieperig ben en lekker weer snel op de bank kruip!

Snuitergroetjes uit Tilburg van Aliene & co.

***********************************************



Goedenavond Aliene & Co.

Hartelijk bedankt voor de gezellige ontvangst ( incl. Stofzuiger - je was nog bezig het huis bezoek klaar te maken ) Ja en toen stond ik al voor de deur ha ha ha ...maar ik kwam ja voor de pupjes, Benthe en de snuitertjes.
Grapje, ik kwam ook om heerlijk met jou over onze liefhebberij en dat zijn uiteraard onze teckels, te kletsen.



Een super leuke ontvangst kreeg ik van mama Benthe, Sjors, Catootje en Lobke. Eindelijk kon ik de pupjes bewonderen en wat zijn het beauty's.

Ik merkte ook aan Benthe dat ze heel trots is op haar kroost want als ik tegen de pupjes praatte keek ze me zo lief aan en haar staartje ging snel heen en weer. Dat was zo lief om te zien.



Wat hebben we heerlijk geknuffeld met de kleine en grote snuitertjes. Ik was wel verbaasd toen ik een pupje hoorde blaffen. Ach was dat leuk en dat ze al zo grommende geluiden maakten is wel vroeg. Wat zijn ze bijdehand.
Darius heeft met 6 maanden nog niet geblaft maar kan het nu als de beste.

Jammer genoeg is zo een gezellige middag veel te snel voorbij en moest ik weer naar huis. Thuis kreeg ik een enthousiaste begroeting van Darius.



Wat was hij blij dat ik weer thuis was en wat is het thuis komen fijn als er zo een klein lief ventje op je wacht.

Lieve Aliene hartelijk bedankt nogmaals voor de leuke middag en de gezelligheid.

Doe de groeten aan Hans, Frank, Liza en de snuitertjes.

Lieve teckelgroeten,
Anne

PS; groetjes van Frank en heel veel knuffels van teckelprins Darius.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten