zaterdag 28 mei 2011

Wie o wie is de grootste teckel-fan!



ANNE REAGEERT OP DE FOTO'S VAN VANDAAG!

Goede avond.

En wie is er gek op teckels??????........?????

Aliene,, Anne..........?







Aliene voor mij ben jij het die het aller aller aller gekst is op teckels.
Jij bent niet te overtreffen, wat een toewijding en wat voor ontzettend grote liefde heb jij voor dit hondenras.

Ik heb uiteraad vanochtend gekeken of er nieuws is uit teckel-huis "Verkaaik". Als er nog geen bericht of foto`s zijn, is dat voor mij helemaal geen probleem ik ga dan gewoon nog eens op de weblog kijken. Dit verveelt mij echt niet.

Natuurlijk stond de computer aan, omdat ik dacht er komt zeker nog iets leuks uit Tilburg. Ik kon mijn ogen niet geloven toen ik zag dat jij 81 foto`s hebt gemaakt.
Hartelijk moest ik lachen, ha ha ha...... wat voor geweldige teckel fokster ben je.

81 stuks, niet te geloven mijn eerste reactie was, h e l p ik moet een nieuwe computer kopen, want als jij zo doorgaat lieve Aliene is hij binnen no time vol. (grapje...) Maar ja, ik heb nu zo slordige 448 foto`s van de kleine schatjes & co. en ik ben er ontzettend blij mee.

Zo, nu ga ik in alle rust jullie weblog lezen en alle 81 foto`s goed bekijken. Een paar foto`s heb ik al gezien en ik vind de pupjes alweer mooier geworden.

Dank jullie wel voor de mooie foto`s.

Heel fijn weekeind.
Teckelgroetjes,
Anne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten