woensdag 25 mei 2011

Strak, strak in mijn zomerpak!



Een gezellig berichtje uit Westervoort

Dag Aliene,

Bommel is vanmiddag naar de trimster geweest, hij is nu klaar voor de vakantie, zijn karretje is ook weer op orde,extra lucht in de bandjes, en de assen gesmeerd.

Als de caravan voor de deur staat kunnen we inpakken.Ik zal de mooie foto's en filmpjes missen, maar de computer meenemen heeft geen zin.



Bommel(lieve broer van Benthe, Fitou & Bas) voor- en na de metamorfose!!



Als ik begin juli terug kom, kan ik me verheugen op veel berichtjes.
Geniet van het schitterende nestje.

groetjes van Anne-Marie en Bommel

*******************************************



Hoi Anne-Marie & Bommel,

Wat ziet Bommel er weer prachtig uit.............en wat lijkt hij nu veel op z'n zus Benthe, zeg! Heel veel suc6 met de voorbereidingen voor de vakantie en wij duimen voor julie dat het weer zo geweldig blijft!



Dikke knuff voor Bommelman!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten