zaterdag 28 mei 2011

Het verslagje van: Dag 26

Good evening everyone, here we are again with the latest news of King's Corner! Vanmorgen werd ik voor het eerst begroet door blijde piepende pupjes die bijna niet konden wachten om eten te krijgen. De rest van de familie was nog in diepe rust, dus ik heb gauw alles voor de kleintjes klaargemaakt en één voor één de kleintjes voorzien van een vlees-ontbijt. Mama Lobke had inmiddels haar beentjes gestrekt en had ook haar buikje rond gegeten. De knapperd lag alweer klaar voor het toetje, dus alles liep gesmeerd. Gelukkig hebben wij de afgelopen week Lobke ook een beetje kunnen ontlasten, want het is heftig om 6 smulpaapjes helemaal te verzorgen. Voor mij dus meer werk aan de winkel, maar dit is helemaal geen straf, hoor! Je kunt merken dat het eten en drinken een enorme klus voor de kleintjes is, want na die tijd vallen ze als een blok in slaap.Vandaag krijgen ze zelfs 4 x vlees, en ze smikkelen er heerlijk van. De 1e voeding is rond 8.00 uur, de 2e rond 11.00 uur, de 3e rond 14.00 uur en de 4e rond 17.00 uur. Na het ontbijt is Hans met Benthe naar de laatste les van de V.E.G.cursus geweest. Volgende week hebben ze examen!! Amber heeft mij geholpen met de 2e ronde van het eten geven, poetsen,borstelen & wegen van de pupjes en natuurlijk heel de werpkist te poetsen en te verschonen. Daarna heeft het moedertje ook nog een poetsbeurt gekregen en lagen ze na deze inspanning allemaal fris en fruitig te dutten. Vandaag was er ook nog een mijlpaal in 't Koningshoekje, want alle pupjes zijn boven de 1 KILO!! Darius is 1020 gram Dorus is 1010 gram Dribbel is 1200 gram (winnaar van de dag!) Dame Cato is 1040 gram Doortje is 1030 gram Dirkje is 1150 gram Vanmiddag heeft fotograaf "Aliene van Tellingen", zich helemaal uitgeleefd met de bijna 4 weken jonge pupjes. Het resultaat mag er zijn.....maar liefst 81 super leuke afbeeldingen (dit is natuurlijk wel gelijk voor een hele week hahaha) Verder is het enorm genieten van alle ontwikkelingen, en worden het al echte teckies! Aankomende week wordt het een echte visite week, en kan iedereen het verschil goed zien......altijd weer een feestje die leuke reacties! Morgen heeft weblog een rustdag en van ons allemaal nog en bijzonder fijn weekend! Bye, bye, Aliene & co. p.s. wie graag alle 81 foto's wil zien....stuur mij dan een mailtje, dan stuur ik ze even door! 

1 opmerking:

  1. Alle foto's bekeken,genieten, ik heb er geen woorden voor.Dribbel al een gewicht boven de kilo,hij is mijn favoriet, ik vind ze allemaal geweldig,maar hij heeft iets wat me extra aantrekt.
    Wat zou ik er graag bij geweest zijn met het eerste nestje van Lobke,maar ik heb er wel een hele fijne teckel van,hij doet het zo goed.
    Voor Benthe en Hans, sukses met het examen,Bommel heeft voorlopig afscheid genomen van de cursus, maar we beginnen weer na de zomer.

    Heel fijn weekend,knuffel voor alle teckies en Sjors niet te vergeten.
    groet,
    Anne-Marie en Bommel

    BeantwoordenVerwijderen