zaterdag 28 mei 2011

Nog zo'n leuk berichtje!



Goede morgen Aliene, Hans, puppy`s en snuitertjes.

Ja, daar ben ik weer, kan ook niet anders want ik ben in teckelland.
Hoe gaat het met jullie? Ik zal jullie wel uitgeput hebben met mijn geklets en geknuffel, ha ha....

Wat was het gisteren voor mij een mooie gezellige dag. De pupjes zijn net als jullie en de snuitertjes geweldig. Wat heb ik heerlijk met hun geknuffeld en ze reuken ook zo lekker (naar puppy), ha ha ha.... Dat ik mocht helpen met eten geven ook daarvan heb ik genoten.

Hoe moet men een pupje voor zichzelf uitkiezen? Ik zou helemaal niet kunnen kiezen...... zij zijn allemaal zo leuk en zo mooi. Maar goed, dat jij Aliene in de keuze voor de juiste pup passend bij de toekomstige baasjes, de mensen gaat begeleiden, daar ben ik blij om. Ik weet wel voor mij een oplossing i.v.m. kiezen, ik neem ze allemaal...... ha ha ha.
Grapje !!!! Dit kan ik de andere aanstaande baasjes niet aandoen.

Ik was wel moe gisteren en ben vroeg naar bed gegaan en wat heb ik lekker geslapen en je raad het al , heerlijk gedroomd van al die snuitertjes.

Jammer, dat ik niet jullie buurvrouw ben dan kon ik vaker van zo een prachtig nest teckel's genieten.

Hartelijk bedankt nog, dat jullie me gisteren zo een mooie dag hebben geschonken en we zien ons 5 juni.

We wensen jullie een fijn weekeind.
Geef de snuitertjes en de pupjes een dikke kus van mij.

Teckelgroetjes,
Anne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten