vrijdag 13 mei 2011

Het verslagje van: Dag 11 !!





Goedesavonds allemaal,

Daar ben ik dan eindelijk met ons teckel-nieuws en leuke pica's.
Gelukkig zijn de problemen met de hoofdsite van ons blog weer opgelost!

Lobke was vanmorgen alweer om half 6 wakker. Ze had honger en hoge nood. Deze keer is Hans er vroeg uitgegaan, en heeft het moedertje met de kleintjes verzorgd.







Het is altijd weer een feestje om de kleintjes na het slapen weer te zien, en elke dag zie je ze groeien en veranderen.

Vandaag ben ik voor het eerst na een afspraak geweest en heeft Hans de honneurs waargenomen. Het duurde iets langer als gepland, en dan voel ik aan mijzelf dat ik nog weinig rust heb.

Des te fijner was het toen ik weer thuis kwam, dat alles super goed was gegaan, en alle snuitertjes weer zo blij waren, alsof ik een jaar was weggeweest hahaha!







Vanmorgen na het ontbijt had ik een gedichtje (óók een hobby van mij, van tijd tot tijd) gemaakt.

******************************************************


Puppy-geluk!


Hoe mooi is de natuur,

Zo zuiver en zo puur,



Van het begin tot het eind,

wanneer het zich helemaal verfijnd,



Dan mogen wij het ook zien,

Komen de puppy's vandaag misschien??



Ook dan doet de natuur zijn werk,

En maakt het moedertje zich sterk,



Het nestje heeft ze al klaargemaakt,

Er is niets wat het nu nog in de weg staat.



Dan is het eindelijk zover,

En komt haar eerste puppy-ster.



Na een aantal uren is ons zestal compleet,

Wij zijn zo trots op het moedertje, die het zo geweldig deed!



Nu mogen wij de kleintje zien opgroeien,

Eerst veel bij hun moedertje en straks met aan het stoeien.



Wij willen dit teckelgeluk graag met jullie delen,

D.m.v. het dagboek, zien en lezen jullie de dagelijkse taferelen.



Het geluk wat een nestje ons geeft,

Is een rijkdom die niet iedereen beleefd.



De pupjes groeien van klein naar groot,

Wij maken jullie zoveel mogelijk deelgenoot!



Darius, Dorus, Dribbel, Dame Cato, Doortje & Dirkje, nu nog zo klein!

Zullen deze weken de hoofdrolspeler van ons sprookje zijn!



De aankomende weken worden hele bijzondere tijden,

waarin wij de pupjes en hun baasjes op het uitvliegen voorbereiden!



Liefs van een trotse fokker!


******************************************************

Een heel fijn weekend en wij verheugen ons enorm op dit weekend met de aanstaande baasjes!

Welterustengroetjes "van 't Koningshoekje"





2 opmerkingen: