dinsdag 31 mei 2011

Leuke berichtjesssss !



Aliene, en de snuitertjes,

We zijn nu in Zeeland,vakantie vieren,maar ik mis de leuke filmpjes en de foto's.

En dat 5 weken lang,

groetjes van Anne-Marie en Bommel

**************************************************



Hoi Aliene,

wij willen je nog bedanken voor de fijne ochtend die we hebben gehad.
Het was geweldig die kleintjes allemaal.
Het zijn echt schatjes.
Nog bedankt en tot snel weer.

Ellen, Maud en Gwen





**************************************************

Berichtje van het overbuufje Ans:



“ Ik kom weer niet verder om een reactie te geven op het weblog , vandaar dat ik het maar ff via deze weg doe .
Het is weer een mooie reportage .
En leuke foto van Doortje met dat koppie over de kist , wel leuk dat ik dat meegemaakt het eerste avontuur van alle snuitertjes .

En wat een leuke overbuuf heb jij , met haar wil ik ook wel kennis maken !!!!!.

Groetekus voor alle Snuiters en Snuitertjes XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Geen opmerkingen:

Een reactie posten