zaterdag 28 mei 2011

Wat worden wij toch verwend met enthousiaste berichtjes!



Hallo,

Geweldig vandaag hoe wij op de hoogte gehouden werden door filmpjes en foto's!!!! En nog wel op dit late uur! Kunnen jullie nagaan hoelang mijn computer aanstaat om maar niets te missen van de teckelfamilie bij jullie in Tilburg. Het gaat onderhand mijn hele dagritme bepalen, ik lijk wel verliefd!!!! Nou dat ben ik en geef dat grif toe. Ik kijk dan ook vooral uit om de teckeldametjes in m'n armen te hebben.

Wij hebben als 3e aanstaande baasjes natuurlijk geen zeggenschap om onze voorkeur uit te spreken maar vertrouwen erop dat jullie ons het teefje toevertrouwen die het beste bij ons past!!

Wat worden ze al groot en de etensscene van de pups was fantastisch! CHAPEAU!!!!!
ik zou die schatten wel allemaal mee naar Ermelo willen nemen, die teckies heben voorgoed mijn hart gestolen!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik zie me zelf zo trots als een pauw door Ermelo lopen en ga zeker op puppiecursus zodra het mogelijk is.

Nou luitjes, genieten jullie nog maar lekker van Lobke met haar aanhang, de verzorging is niet niks, daar weten wij alles van, maar weten dat het met jullie hulp allemaal goed gaat komen!!!!!!

In de week dat wij te horen krijgen welke pup voor ons bestemd is komen wij natuurlijk ook, maar kunnen dan het beste wachten tot de andere a.s. baasjes van de meisjes geweest zijn, dat horen dan nog wel van jullie. Nu gauw kijken of Nico m'n mandje al opgewarmd heeft, het is al middernacht!

Dikke kus voor alle teckies van jullie!
groetjes,
Saskia en Nico Goedvree.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten