maandag 16 mei 2011

Het verslagje van: Dag 14





Hoera, hoera, de pupjes zijn vandaag 2 weken!

Wat is het een super fijn weekend geweest met de bezoekjes van de aanstaande baasjes.
Heerlijk om het enthousiasme en de blijdschap op de gezichten te zien, en zo fijn om elkaar beter te leren kennen. Er was met iedereen gelijk een heel leuk contact aan de telefoon, en dit weekend is het wederom bevestigd!



Dit stemt ons gerust en geeft een heel fijn gevoel over de toekomst van onze kleine snuitertjes!



Wij willen de aanstaande baasjes heel erg bedanken voor de leuke attenties, berichtjes en de gezelligheid!


Bas & Benthe

Het weerzien met Conny, Lilian en Bas was ook heel fijn. Nico kon er jammer genoeg bij zijn doordat hij momenteel in ziekenhuis ligt, maar kan ons gelukkig wel dagelijks via het weblog volgen. Over een week of 7 krijgt hun Fitou van 't Koningshoekje, er een teckel-zusje bij!!


Fitou-Babs van 't Koningshoekje (zusje van Benthe)


Speciaal voor Nico: Dame Cato!

De Fam. Goedvree komt deze week de pupjes bewonderen, omdat ze dit weekend verhindert waren.



Zondag hadden wij de primeur dat Darius als eerste pup zijn oogjes half open deed. Als je als 1e pup geboren wordt, moet je natuurlijk ook als eerste je ogen open doen hahaha! De reutjes hebben allemaal de oogjes al open, maar de meisjes nog niet allemaal.


Wij, die de meisjes showen!

De aankomende week zullen de pupjes veel veranderen. Ze proberen nu al op hun pootjes te staan, en door de kist te lopen. De oortjes zien wij steeds verder opengaan. Er komt dus steeds meer leven in de brouwerij!! Volop teckel-plezier dus!

Een bijzonder fijne dag verder en tot morgen!

Lieve teckelgroetjes "van 't Koningshoekje"


**************************************************

Leuke berichtjes van de aanstaande baasjes na het bezoek!



Frank & Anne (met Benthe & Catootje)



Goede avond Aliene & Hans.

Dank voor de mooie foto`s met jullie snuitertjes en voor jullie hartelijke ontvangst vanmiddag. Ohhhh, wat vonden wij het bij jullie gezellig. De honden en de pupjes om ons heen......... we hebben genoten en waren het liefst niet meer weggegaan.

Jammer genoeg was de tijd voor onze begrippen zo snel voorbij gegaan en waren we alweer op weg naar huis. Laatste keer schreef ik jullie, ik ben al verlieft op de pups maar nu zijn we ook nog helemaal verlieft op Catootje, Sjors, Benthe en Lobke en op de pupjes.

We weten ook waarom jullie hondjes zo geweldige goede karakters hebben ......... dat komt door jou lieve Aliene en door jou lieve Hans. Zij hebben het bij jullie fantastisch. Mijn lieve vriendin Gertie heeft het heel goed gezien op jullie website en Weblog de hondjes leven bij jullie als prinsen en prinsessen. Ze krijgen zoveel liefde van jullie en super goede verzorging......... ja als men zoveel liefde en toewijding geeft dan ga je het zelf ook ontvangen.

Wat ik zo leuk vond is, dat ik de kleine teckeltjes al wat uit elkaar kon houden, Frank heeft weinig verschil gezien ha ha....... maar ik kan van de kleine schatjes al dromen en zie hun snuitertjes zo voor me. De dames: Dame Cato, Doortje en Dirkje vind ik ook zo mooi, had ik dat wel gezegd tegen jullie, ik weet het niet meer. Doortje is tot nu toe voor mij nog de mooiste.

Nou ja, we zijn in ieder geval goed in Venlo aangekomen. Hebben maar 1 uur gereden. Frank is nog naar een klant geweest om even kort bij te praten, het gesprek ging uiteraard over de pupys en niet over werk. Ik ben even in een gezellige krug gegaan waar we af en toe vrienden treffen en natuurlijk jullie raden het al,
ik heb hun allemaal over jullie en jullie hondjes verteld. Iedereen is hartstikke blij voor ons, dat we het zo goed met jullie getroffen hebben. Hondenvriendin Hanneke had nog nooit is gehoord van een Weblog ....... dit moet ik nu aan haar doorgeven en ze gaat het dan ook volgen.

Moet hier nu toch een paar traantjes laten, omdat ik nu denk, oh Jezus wat heeft de dood van Olaf nu teweeg gebracht. Allemaal zo mooie momenten en zo lieve mensen om ons heen........( maar zonder onze lieve schat Olaf ) zo lief allemaal.

Ook we wensen jullie nog een heel gezellige avond en welterusten voor straks.

Fijne zondag morgen en veel plezier met de andere toekomstige baasjes van de pups.

Hartelijke teckelgroetjes vanuit Tegelen,
Frank en Anne

**************************************************


Pleuni & Catootje

Dag lieve familie,

Wij vonden het een superdag.

Zoooooooooooooooo lief.

Ik had moeite mijn handen thuis te houden.

Ik zie nog steeds het gezichtje van Brett toen hij de hondjes zag dat was zo hartverwarmend .

Hij houd heel veel van dieren en in de auto had hij het er steeds over.

Ben ook heel gelukkig met een pup in het vooruitzicht.

Stuur mij maar het adres waar ik zo’n buitenrennetje kan bestellen want ik zal heel zuinig zijn op Doortje?

Groet van Pleuni en de rest

**************************************************


Gwen, Hans, Maud & Benthe

Hallo Aliene en Hans,

Eerst bedankt voor jullie gastvrijheid.
Het was zo schattig al die kleine puppies en Lobke het moedertje.
Maud is helemaal verliefd op Benthe.

Geweldig wat een hond.

Nog een fijne en rustige avond,

Hans, Gwen en Maud Velthuis


Echte vriendjesssss

**************************************************


Joyce & Catootje

Hoi Lieve Hans en Aliene

Wij wilden eventjes zeggen dat we zo hebben genoten gisteren en nog steeds!
De kleintjes zooooo leuk!

En dan hebben we nog die lieve Catoo ( vindt ik zooooo leuk ),en Benthe,Sjors ( die kijkt zo lekker eigenwijs en die pootjes!!!)
Die trose Lobke echt helemaal leuk.
En wat zijn jullie zulken lieve mensen het voelde zooooo goed en fijn .

Dat wilde we even tegen jullie vertellen ...

Dikke zoenen en heel liefs Nanda, Martien en Joyce ,Bob en Karin


Joyce, Catootje, Nanda & Benthe

**************************************************


Totaal uitgevloerd na alle visite hahaha

1 opmerking:

  1. Net weer met de kindjes pupjes gekeken. Toen Tijn, de jongste, de foto van oma Pleuni zag, zei hij 'Zo, da's een blije oma!'.
    Het was leuk om jullie 'live' te ontmoeten en jullie snuitertjes en de puppies te bewonderen. Wat een lieve honden, ik ben niet zo'n hondenmens, maar Catootje, Benthe, Sjors en mama Lobke vond ik zulke lieve honden, ik was meteen om!

    Groetjes, Lonny

    BeantwoordenVerwijderen