dinsdag 17 mei 2011

Het verslagje van: Dag 15



Oefenen voor een dutje!



Hallo trouwe weblog-volgers,

Daar ben ik dan weer met het laatste puppy-nieuws!

Gisteren ben ik met mijn camera, een beer en de kleintjes aan de slag gegaan, en al zeg ik het zelf.....er zijn prachtige foto's van de kleintjes uitgekomen en ze ontpoppen zich als echte modellen. Het lukte mij niet om alle pupjes in de camera te laten kijken (sommige snurkten rustig bij de beer verder hahaha), maar dit komt vast de volgende keer wel.













Darius liep gisteren als eerste piepend door de kist, en hij kreeg vrij snel volgers!
Als het vandaag lukt zullen wij er een filmpje van maken. De kleintjes maken nu grote sprongen in de ontwikkeling en geweldig om dat te zien.

Zoals jullie op de foto's waarschijnlijk wel kunnen zien, groeien de pupjes goed.

Hierbij even een klein overzichtje van elke pup!

Darius:
2 mei 240 gr. / 17 mei 670 gr.



Dorus:
2 mei 250 gr. / 17 mei 660 gr.



Dribbel:
2 mei 250 gr. / 17 mei 800 gr.



Dame Cato:
2 mei 280 gr. / 17 mei 720 gr.




Doortje:
2 mei 250 gr. / 17 mei 720 gr.



Dirkje:
2 mei 280 gr. / 17 mei 730 gr.



Behalve Dribbel hebben de meiden nog steeds een voorsprong in gewicht, maar dat zal vast niet lang meer duren!

Zoals jullie wel kunnen zien en lezen gaat alles heel voorspoedig en wens ik jullie een superfijne dag!

Totmorgengroetjes van 't Koningshoekje




Heerlijk ontspannen!

2 opmerkingen:

  1. Wat zijn ze toch leuk!!!!!!!!!
    Ik ben echt zoooooo vreselijk verliefd op ze allemaal!

    En de fotos zijn ook echt leuk geworden!

    Dikke zoenen Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Joyce,

    Bedankt voor je leuke reactie, en ook ben helemaal in love!

    Lieve teckelgroetjes Aliene

    BeantwoordenVerwijderen