zondag 8 mei 2011

MOEDERDAG! Dag 6



Een dag,
die er zijn mag!

Om iets liefs te zeggen,
Om iets lief te doen,

Om een bloem of een kaart te geven,
Of zómaar een zoen!


Zo lagen de pupjes vanochtend te slapen, toen ik beneden kwam!

Lobke heeft vannacht fantastisch voor de pupjes gezorgd!
Wij zijn voor het eerst weer boven gaan slapen (wel met de deuren open, zodat wij alles konden horen), maar wij hebben haar en de kleintjes niet 1x gehoord.

Toen ik om 7 uur wakker werd, had ik geen rust meer en ben ik gauw gaan kijken. Moeder & pups lagen heerlijk te slapen!! Dus nu mag onze knapperd vandaag wel helemaal extra verwend worden....


Van zulke plaatjes kan je toch geen genoeg krijgen??


Kijk ze nou liggen!

Wij hebben gisteren een ren aan de werpkist gezet, en het geheel een ander plaatsje gegeven. Lobke had het heel erg warm in de werpkist, vanwege de hoge tempratuur buiten. Nu kan ze na het zorgen, ook even in haar rennetje gaan liggen, en toch de kleintjes in de gaten houden.



Verder wil ik langs deze weg iedereen bedanken, voor de leuke kaarten en berichtjes (mail, sms, enz.)!



De pupjes zijn vanmorgen alweer tuusen de 20 & 50 gram aangekomen!

Nogmaals een hele fijne moederdag allemaal!


Liza is een geweldige hulp, en knuffelt wat af!

p.s. toch vandaag nog een berichtje, hahaha....'k kon het niet laten!

1 opmerking:

  1. Berichtje van Gwen:

    Goedemiddag,

    heerlijk met het zonnetje erbij vandaag.
    Ook voor jullie een hele fijne moederdag.
    Voor Lobke speciaal want dat is toch wel het topmoedertje van dit moment.

    Hele fijne dag nog,

    Groeten Gwen

    BeantwoordenVerwijderen