zaterdag 21 mei 2011

Een berichtje uit Tegelen!



Goede middag Aliene, Hans en de snuitertjes.

Hartelijk dank voor jullie mailtjes, de foto`s, weblog en de filmpjes.

Dit is weer echt genieten voor ons. We hebben net als Anne-Marie met Bommel nog nooit zoveel achter de computer gezeten. Frank heeft net samen met mij alles gelezen en bekeken.......hij vond het super leuk allemaal.

Ik had het alweer zeker 10 keer gezien............. ha ha ha........... als iemand gek is ben ik het schijnbaar wel. Zoiets leuks, wat een prachtig gezicht Lobke met haar baby's.

Ik kan er geen genoeg van krijgen van dat mooie stel..............., onvoorstelbaar dat de computer zoveel voor mij op dit moment betekend. Normaal werk ik er alleen op...........

Maar sinds jullie puppy's in ons leven zijn gekomen is er een gigantische verandering in gekomen en het zal pas afnemen als onze lieve puppy bij ons is, want ik bereid jullie er nu maar alvast op voor dat ik er dan geen tijd meer voor heb, ha ha ha.......... er is dan puppy time..... dan doe ik alleen nog dat wat echt nodig is. Daar verheug ik me nu al op. Potverdorie, wat moet ik nog lang wachten................................ geduld is een kunst.

Gisteren was Frank jarig en hebben wij met een paar vrienden een gezellige avond gehad. Op gegeven moment waren de mannen ons vrouwen kwijt. Ze hebben ons gevonden,
we zaten achter de computer en hebben al de filmpjes van jullie op jou tube te bekeken. Mijn vriendinnen waren verbaasd hoeveel werk jullie elke dag doen en manier waarop om de toekomstige baasjes op de hoogte te houden. Zoiets hebben ze nog nooit gezien. Ze vonden het ontzettend leuk en de honden / pups vonden ze prachtig, schattig, mooi.......... enz.

Dit was het weer uit Tegelen.

We wensen jullie heel zonnig weekeind en laat het jullie goed gaan.
Dikke, dikke kus aan de pupjes en aan jullie snuitertjes.

Veel liefs!
Groetjes,
Frank en Anne




Goedenavond Anne & Frank,

Heel erg bedankt voor dit super leuke berichtje, en bijzonder om te lezen wat het dagboek en de komst van jullie pupje teweeg brengt.

De blijde baasje, en hun enthousiasme, de liefde voor het teckelras.....dat maakt het kleinschalig fokken zo speciaal.

Natuurlijk is het straks voor mij moeilijk als onze zesling uitvliegt. De eerste keer ben ik echt een maand van de wap-wap geweest, terwijl wij toen zelfs onze Lobke als pup hebben gehouden.....

Het is heel moeilijk om de zorg uit handen te geven, en het vertrouwen te hebben, dat de nieuwe baasjes net zo goed voor hun pupje gaan zorgen.

Maar doordat wij nu weten, hoe blij aanstaande baasjes met hun nieuwe gezinslid zijn en de contacten, berichtjes en het van tijd tot tijd elkaar spreken. Dit maakt het uitvliegen toch veel dragelijker, en zorgen ervoor dat je er steeds beter mee om kunt gaan.

Tegen de tijd dat jullie helemaal in de wolken zijn van de komst van jullie teckie, neem ik elke dag een klein beetje afscheid van onze teckelkindjes......en door het schrijven en hierin mijn gevoelens te uiten, kan ik het een plaatsje geven.

Tenslotte wil ik aan alle nieuwe baasjes meegeven, dat jullie vooral niet moeten vergeten dat wij er ook graag voor jullie willen zijn, als de pupjes zijn uigevlogen. Mochten er vragen zijn of gewoon iets leuks....gewoon bellen!

Lieve teckelgroetjes van Aliene & co

Geen opmerkingen:

Een reactie posten