dinsdag 31 mei 2011

Het verslagje van: Dag 29



Hoi, hoi,
Vandaag is het weer een latertje geworden....


Over-buuf Ans kwam gisteren gezellig op kraamvisite en bracht voor de pupjes en grote snuitertjes iets lekkers mee!

Moeder Lobke maakt ons dagelijks wakker tussen 6 en half 7, dus de dag begint meestal behoorlijk vroeg. Meestal slapen de pupjes dan nog en ik op mijn gemak het moedertje vertroetelen en aandacht geven.













Vanmorgen zijn Gwen, Maud en Tante Ellen op visite geweest, en hebben de kleine snuitertjes bewondert. Zo leuk, om de blijde reacties te horen en te zien.

Vandaag was het natuurlijk wel extra spannend, omdat ze ook samen met mij een keus mochten maken. Gwen heeft van het begin af aangegeven op donker-wildkleurig te vallen en daarom heeft ze ook bewust op het nestje van Lobke gewacht.

Dribbel en Dorus hadden dus qua kleur de voorkeur, maar ja, alle 6 zijn ze toch zo prachtig was vanmorgen gelijk haar reactie....en dat is natuurlijk ook zo, hahaha!







Doordat Dribbel in het nest heel relaxed is leek hij mij voor Gwen, Hans & Maud een hele fijne hond. Het is hun eerste teckel, en toen Gwen de hondjes gezien en gevoeld had, was de keus niet moeilijk. Dribbel wordt hun teckeltje!!



Onze Doortje is trouwens sinds gisteren op avonturenpad! Ze heeft ontdekt dat ze over het randje van de werpkist kan kijken en als ze er maar ver genoeg over heen gaat hangen............plof, in het mandje van mama terecht komt. De anderen hebben haar voorbeeld nog niet gevolgd, maar dit zal vast niet lang meer duren. Daarom is het maar goed dat morgen het andere rennetje binnenkomt en de speelruimte één keer zo groot wordt voor de snuitertjes, want de batterijen zitten er nu echt wel in!


Lekker bij mama liggen en bijkomen van mijn avontuur, hé Doortje??

Dribbel geeft heeft de voorkeur om met z'n allen van een bord te eten. Als hij zelf van een klein bordje eet, en het idee heeft dat alles op is, wordt hij helemaal opgewonden en maakt heel goed duidelijk dat ie echt wel meer lust, hoor! Dus Gwen, jullie krijgen een echte smulpaap!

Ik wens iedereen smakelijk eten en nog een hele fijne avond!

"Teckelgroetjes van 't Koningshoekje"






*****************************************************



Ooooooo nu we het blog gelezen hebben kunnen we helemaal niet meer wachten!!

De uren zijn we aan het aftellen...we hebben gisteren al wat speelgoed gekocht en vandaag een riempje....zooooo leuk!!

We komen gezellig met zijn alletjes zodat we helemaal kunnen genieten !!
En wat een leuke filmpjes elke keer en alhelemaal dat ze buiten zijn geweest?!

Dikke zoenen van ons uit Veenendaal

*****************************************************



Goede avond Aliene & Hans.

Alles goed met jullie en alle hondjes?

Jullie hebben het zeker erg druk, dus je hoeft niet te antwoorden, maar ik kan het niet laten.

Wil je a.u.b. alle puppy reutjes voor de computer halen, zo dat ze getroffen worden door deze liefdes pijl van ons?



ha, ha ...... ohhhh.... ja ik begin echt jaloers te worden op jullie. Op de filmpjes reageren de pupjes al zo goed op je stem, Aliene. Dat is zo leuk om te horen / zien en wat zijn ze leuk, snoezig, schattig etc.
Ik zou zo kunnen komen.......

Daarom stuur ik Amor met een pijl voor onze pup, zodat hij al van mij gaat houden.....
Nu, ben jij bijna jaloers Aliene..... jammer dan ( grapje) , maar toch
....... d o e n !

Trouwens, als ik de filmpjes steeds weer opnieuw bekijk, kan Frank het horen en komt hij steeds aanlopen..... en zegt.... is er weer een nieuw filmpje. Geweldig toch !

Laat het jullie goed gaan en geef alle pupjes en jullie snuitertjes een dikke knuffel en heel veel kusjes.

Fijne avond.
Lieve groetjes van Frank en Anne zonder hondje...... snik snik snik

Geen opmerkingen:

Een reactie posten