donderdag 12 mei 2011

Het verslagje van: Dag 10 !!





Heladiladilo,

Vanmorgen riep Lobke mij tegen 5.30 uur uit mijn bed. Toen ik beneden kwam was ze dolgelukkig want ze had hoge nood. De schuifpui was nog niet open, of ze zat al met d'r kontje in het grind om te plassen.

Wij hoorde de vogeltjes al volop, en ik heb haar eerst flink geknuffeld en in mijn badjas gedaan. Ze knorde het uit, en ja, dat zijn van die gouden momentjes.

De pupjes lagen nog heerlijk te slapen, en intussen kon ik mooi voor het moedertje haar eten maken, en haar poetsen.





Daarna wilde Lobke gauw naar d'r kindjes en kwamen ze als hongerige wolfjes op de tepels af. Toen de kleintjes allemaal een tepel gevonden hadden, ben ik nog ff mijn bed in gedoken tot half 8.



Ook vandaag zijn de pupjes alweer met 20-50 gram gegroeid, en wij zien ze gewoon veranderen. Wij zitten natuurlijk nauwlettend te kijken of er toevallig een pupje door een spleetje kijkt, maar dit is nog niet het geval. Misschien het weekend als de a.s. baasjes op bezoek zijn. Dat zou wel heel leuk zijn.





Verder heb ik ook de andere snuitertjes de nodige aandacht en een grote poetsbeurt gegeven vanmorgen en blinken ze ons weer tegemoet hahaha! Verder vinden Sjors, Catootje en Benthe de kleintjes ook helemaal geweldig als ze bij ons op de hand zijn, en snuffelen dan wat af!



Catootje & Benthe houden alles nauwlettend in de gaten



Kortom het gaat super met ons & al de snuitertjes!

Donderdagmiddaggroetjes van 't Koningshoekje





p.s. Wij staan op de teckelstartpagina al eeen paar dagen bij de popiejopie site's op 3 Joehoe!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten