dinsdag 3 mei 2011

Wat een feest: Dag 1!






3 roze & 3 blauwe beschuitjes met muisjesssss

Dag 2 van Lobke's 2e nestje:

Lobke was vannacht onrustig, doordat ze naweeën had en het melk-fabriekje op gang kwam. Ze zat weer enorm te graven en ging zelfs met de pupjes onder het kleed liggen. Dit is nou ook waarom het zo belangrijk is, om de 1e nachten bij het nestje te slapen. Het geeft het moedertje en jezelf een gevoel van rust!

Ik heb Lobke ook vannacht een paar keer buiten gezet, en dan wilde ze hopla weer naar binnen, maar pas de laatste keer deed ze een flinke plas. Haar ontlasting is ook alweer op gang.


In het ochtendgloren!

Ze heeft al prima gegeten en drinken doet ze ook goed, dus op weinig nachtrust na mogen wij niet mopperen. Ze heeft ook vandaag veel last van haar melkfabriek die op gang komt, en hijgt nu flink.

Hans lag samen met mij beneden en heeft gelukkig redelijk geslapen. Ook alle indrukken van de geboorte houden mij wakker.

Vanmorgen heeft Hans mij weer terug gestuurd naar mijn mandje, en heeft hij honneurs waargenomen.


Smullen maar!

De pupjes waren niet afgevallen en zelfs al licht in gewicht gestegen! Joepie, het melk-fabriekje van moeders werkt, en de pupje weten zelf al goed de tepels te vinden.

Ik heb nog 2 leuke filmpjes en deze staan op youtube.
Je kunt ze kopiëren en plakken in de balk!

Filmpje van de geboorte van de 1e pup Darius!
http://www.youtube.com/watch?v=uy5RKNqNBDg

Filmpje op de ochtend van de 2e dag!
http://www.youtube.com/watch?v=FrpXbMFXOak


Lieve toetjes!

Hele fijne dag en tot het volgende nieuws!!
Morgen rond 2 uur komt de dierenarts een check-up doen!

Blijdschapsgroetjes uit de kraamkamer!


Niet te begrijpen dat ze nog maar 1 dagje jong zijn, en al precies weten waar ze het eten kunnen vinden!

p.s. Uit ons nestje is nog een reutje en teefje beschikbaar!!

Dus kent u iemand die serieus geïntresseerd is, laten ze dan telefonisch contact opnemen met 013-7519506

1 opmerking:

  1. Helemaal super lieverd !! ik ga nu je filmpjes bekijken liefs Roosje

    BeantwoordenVerwijderen