woensdag 18 mei 2011

Het verslagje van: Dag 16 !!



Goedesmorgens,

Een nieuwe dag, met nieuwe kansen, en ja gelukkig.......het weblog doet het weer!

Vorige week al problemen met het weblog, en nu weer, het moet niet gekker worden, want ik heb dit nog nooit eerder gehad. Het is behoorlijk vervelend!



Vanmorgen werden wij door kleine honden-pootjes gewekt, en stond Lobke ineens naast ons bed. Hoe kan dit nou was onze 1e reactie????? De avond ervoor was ze voor het slapen gaan nog ff buiten geweest en hebben wij waarschijnlijk het poortje niet goed gesloten.



Het lieve trouwe moedertje is gewoon de hele nacht bij d'r kinders geweest, maar doordat Frank al beneden was en de deuren van de woonkamer en slaapkamer openstaan, dacht ze natuurlijk.........ik zal ze eens wakker gaan maken.
Dolgelukkig was ze toen ze ons zag en natuurlijk mocht ze lekker bij ons op bed kroelen.



De pupjes hebben vandaag hun eerste nagel-knipbeurt gehad, want ze bleven met de scherpe nageltjes in het vetbed haken en dat is natuurlijk niet fijn. Een heel gefriemel is het bij de kleintjes en vanmorgen heb ik eerst Dame Cato en Dirkje gedaan. Vanmiddag waren Darius & Dribbel aan de beurt. De laatste twee waren Dorus en Doortje en die heb ik begin van de avond onder handen genomen. Een pretje vonden ze het niet, hoor! Maar met veel geknuffel tussendoor is het gelukkig allemaal goed gelukt!



Wat ook zo grappig is......als de kleintjes op hun pootjes gaan staan, dan maken ze veel geluid en je merkt dat ze het spannend vinden, maar het gaat wel steeds beter, hoor! Verder maakt het niet meer uit hoe Lobke zit, ligt of staat, de tepels hebben ze zo te pakken. Prachtig gezicht!



Vanmiddag zijn Saskia en Nico Goedvree voor het laatste teefje op kraamvisite geweest. Super leuk om elkaar beter te leren kennen, en Nico was op slag verliefd op onze Catootje. Deze teckeldame van ons is ook een echte allemansvriend.

Tot zover weer het verslagje van vandaag en tot morgen!

Groetjessss van Aliene & co


*******************************************************

Gisterenavond kregen wij nog een super leuk berichtje:



Hallo Hans en Aliene,

Wat hebben wij heerlijke uurtjes gehad bij jullie!!!! Eindelijk weer een hond op komst! We hebben de hele terugweg over niets anders gepraat!!!!!! Hartlijk dank voor jullie hartelijke ontvangst. Heel gezellig!

Jullie hebben de teckels die ik altijd in m'n hoofd heb gehad!! En nu wordt het werkelijkheid voor mij. Ik kan haast niet meer wachten nu ik weet dat er een teefje voor ons aan het groeien is. Nou Lobke is een fantastische moeder met een liefdevol gezin die pal achter haar staat! Dat is zo belangrijk, daar weten wij alles van.

Fijn dat jullie de foto van ons doorstuurden, dan kunnen wij die laten zien aan o.a. onze dochter en haar drie dochtertjes! Ik zou zo weer terug naar Tilburg willen want ik ben nog lang niet uitgekeken!!!

Ik denk dat wij van de a.s. baasjes het verste weg wonen dus dat doe je niet ""eventjes"". Jammer, maar hebben de reis er heel graag voor over.
Daarom is het voor ons zo fijn dat we elke dag bij jullie ""naar binnen kunnen kijken"".

Nou luitjes wij gaan naar onze mandjes en kijken uit naar jullie mailtjes.
Hartelijke groeten van Nico en Saskia Goedvree.

p.s. leuk toch dat er in Ermelo van de zomer ook een Koningshoekje rondloopt!
Ik zal haar zeker showen aan je zus, Aliene!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten