vrijdag 30 juli 2010

Benthe spreekt boekdelen......



Hoi, hoi,

Er zijn veel spreekwoorden en uitdrukkingen over honden.

Onze Benthe is er een KONINGIN in, om je dit duidelijk te maken!

Het leek mij leuk om jullie dit vandaag op het weblog
te laten zien.....

Ik denk dat iedere hondenvriend exact begrijpt wat ik bedoel.

Waarschijnlijk zijn de spreekwoorden destijds, de wereld in
geholpen door échte hondenliefhebbers, hahaha!











Lachen, hé??

Met zo'n uitgesproken ras als de teckels, kan het eigenlijk
ook niet uitblijven..dat er teckel-spreekwoorden zijn!

Ik kreeg er een tijdje geleden een paar van
Karin Panis, van Pien-Annemiek van 't Koningshoekje
(uit Catootjes 2e nestje)
Geweldig bedankt, Ka & Pien!!

De eerste:
Roep je een teckel,
en komt hij meteen,
dan is het er geen....

De tweede:
Een teckel is geen teckel..

De derde:
Je hebt teckels en honden..
(Hoezo chauvinistisch, hé??)

Een teckel-fijn weekend!!

Een poot van fotomodel Benthe & de andere snuitertjes

2 opmerkingen:

  1. Anne-Marie zegt altijd,ik heb geen teckel.
    De teckel heeft mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha das ook een goeie, Anne-Marie!!
    Dank je!! Groetjesss Aliene

    BeantwoordenVerwijderen