zondag 11 juli 2010

Cooper-nieuws



Hey lieve baasjes,

Hoe is het in Spanje?? Het lijkt hier in Tilburg ook wel Spanje, hoor!
Vandaag heb ik mijn eerste duik in het honden-zwembadje gemaakt (eigenlijk gisteren al, maar toen heeft Aliene geen kiekjes gemaakt)



Eerst vond ik best spannend, en wist ik niet hoe snel ik er weer uit moest springen.

Vandaag vond ik het veel leuker en zo'n nat pak is ook best lekker met deze temperatuur.



De afgelopen dagen hebben wij het heel rustig aan gedaan, want het was hier erg warm. Mijn favoriete plekje is dan lekker op de koele tegels liggen.

Gisteren en vandaag hebben wij lekker vers vlees op het menu staan en dat is toch wel smullen, zég! Ben benieuwd of Hans zo nog een eitje voor ons kookt....



Verder hebben wij hier gisterenavond een wolkbreuk gehad met heeeeeeeel veel regen en onweer. Het maakte mij allemaal niet uit, hoor! Ik was niet erg onder de indruk van het geknal eigenlijk. Stoer, hé??



Wat ik wel iets minder leuk vind is die stofzuiger die elke dag voor de dag komt. In het begin deed Aliene mij in de bench, maar nu ga ik vaak naar buiten met Catootje & Sjors als ik de stofzuiger aan zie komen, en dan hebben wij er lekker geen last. Lobke en Benthe zijn dapperder als wij 3-en en die gaan gewoon even aan de kant als Aliene met dat lawaai-papegaai apparaat aankomt.




Veel plezier met de kiekjes, want dan ben ik toch weer eventjes dichtbij.
Tot zover weer de laatste berichtjes, en nog een hele fijne vakantieweek!

Dikke knuffel van Cooper,
en groetjes van iedereen hier!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten